Berglund: 1-5 total igenomklappning av Linkping. Dom är inte bättre ! Linkping alltså ( c : Kaakkonen och dom andra nyförvärven visar hur en slipsten skall slipas . Eller hur det nu var.
bara en fundering på timrås hemsida på A-Laget står det
Lämnar laget: Tommi Rajamäki slutar Kimmo Kapanen KalPa, Finland Jimmy Danielsson Borås HC Jonathan Hedström Anaheim Mighty Ducks Yared Hagos Dallas Stars Aki-Peteri Berg Toronto Maple Leafs Miikka Kiprusoff Calgary Flames Fredrik Modin Tampa Bay Lightning Niklas Nordgren Carolina Hurricanes Lars Jonsson HV 71
Henrik Zetterberg då ???? han står inte med på lämnar laget eller att han är med i truppen ????
keni: Tror Nielsen, Hallin,Laakkonen o Wennerberg gör målen om nu Laakkonen är med...var tydligen liite tveksamt va?
Kan hålla med om att målvakterna kanske är lite otrygga men tror det kommer visa sej ikväll hur det egentligen ligger till med Oksas kapacitet då han lär få några skott mer på sej än mot Djurgården...
Bergius: jag tror ochså på en förlust. 4-2 men det ska intressant att följa tyvärr så blir det via radion i truckjäveln. men så är det att jobba skift får vänta med att se på tv tills på lördag med ett par kalla då jävlar!
brynästigern: Vicken tur att jag vet hur det går.... 2-3 blir det... Nielsen 2 strutar... Ström gör en. Melin sitter i båset och skäms över hur hans "flickor" viker sig för det extrema tempot och kämpaviljan TIK visar i tredje perioden. Norrena käbblar med domaren och gnäller på Robban Carlsson.....
Så blir det... Sibyllan har skådat i kristallkulan!
Janken: Jag HOPPAS verkligen att du får rätt, men (som förra säsongen) verkar Linköping starka även iår... Förnuftet säger förlust, typ 4-2, hjärtat säger VINST 1-3 (Frans Nielsen)efter att Linköping tagit ut målisen med 2.34 kvar av matchen...
Micke113: Jag kan inte längre garantera att jag dyker upp. Men är jäkligt sugen.
Men måste upp på sjukhuset nu. Har fått en akut remiss dit efter ett besök hos doktorn nu på förmiddagen med befarad spräckt trumhinna och levrat blod i hörselgången.
Så vi får se hur jag mår i eftermiddag/kväll. Hör för tillfället ingenting på det högra örat.
Dyker jag inte upp, så vet ni varför! Isf skrik åt mig!
LHC kommer lära er en riktig läxa och det kommer bli den först spiken i kistan för er - kistan som det står allsvenskan på. Där ert lag och publik hör hemma. 7-0, är mitt tips, tvåsiffrigt om LHC tar i lite.
gidgid: Är du avundsjuk att ni trots alla era "pengar" inte kan fixa ett lag som tar sig längre än Timrå i slutspel. Sug på den du, din finniga pubertetsraggare!!!!
gidgid: Ehmm.. ? För det första så är det väl inte spiken i kistan andra matchen i serien? För det andra så är Timrås publik kanske Sveriges bästa, och laget Timrå IK visade ju direkt att man tillhörde ES när man gick upp, vilket inte Linköping gjorde för några år sedan.
Ta och lugna ner nerverna lite, hoppas du får ett bryskt uppvaknande ikväll!
gidgid: Tillåt mig småle.... Jag funderar på hur mycket du kan om hockey egentligen?
Jag anser ju att Timrå kommer att vara ett topplag i år, förhoppningsvis tillsammans med mitt eget lag: Brynäs. Däremot har inte LHC något att göra i elitserien..ska vara lag med lite kultur i serien. Det har knappast LHC!!
brynästigern: Tror att "gidgid" representerar den genomsnittlige LHC-supporten. Dvs en hormonstinn fjortis som vill leka med dom stora grabbarna men inte får vara med...
Matchen mellan DIF och IFK Stockholm 1955 har nuvarande rekord i största seger genom tiderna i högsta serien...22-1 slutade matchen.
Det rekordet knäcker vi ikväll..1-23 till TIK!!!
Rekord är till för att bräckas!
Minsta publik som sett en match i högsta serien 5 betalande åskådare i matchen mellan Reymersholms IK och Södertälje SK säsongen 36/37... Jaså, ska vi inte knäcka det rekordet?? :-)
brynästigern: Well...detsamma! MoDo möter ni va?! Frugans lag och därigenom inte mitt!! *L* Svärgubben är däremot brynäsare i själ o hjärta sedan 50 år så ikväll är familjefejden i full gång.
rupert: Modo ja, svår uppgift men visar vi samma takter som mot Leksand sist så kan det gå. För din husfrids skull ska det kanske sluta oavgjort då? *L*
Knepigt att tippa matchen , förnuftet säger 3-1 men hjärtat säger 2-3.
Väljer att följa hjärtat.