Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
« Föregående · 911812 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2007-09-24
Gladh: äsch, självklart inte. Challe kan säkert göra nånting bra den här säsongen. Säker slutspelsplats är ett krav
Mourinho: Du kan lungt räkna med att man blir grinig när målvakten gör säsongens tavla direkt.
Hahl var i alla fall bra. Regin också. De flesta finnar.
Hahl var i alla fall bra. Regin också. De flesta finnar.
RocknRolf2:
du kan ju inte skylla denna förlust på challe inte fan vad det han som var på isen jag tycker han gör en godkänd debut.
sen gör backe en kanonmatch förutom ett misstag som tyvärr är ödestiget men skönt att man såg att backe fortfarande såg grym ut
du kan ju inte skylla denna förlust på challe inte fan vad det han som var på isen jag tycker han gör en godkänd debut.
sen gör backe en kanonmatch förutom ett misstag som tyvärr är ödestiget men skönt att man såg att backe fortfarande såg grym ut
RocknRolf2: Det gäller ju att det blir mål för oss med, med våra forwards så måste man ge backlund mer säkerhet med mål framåt
RocknRolf2: hur jävla många gånger räddade inte backlund oss då
Går inte att vinna dessa såpass jämna matcher med att hela tiden dra på sig utvisningar.
Backe bjöd tyvärr på ett av målen som gjorde att LHC kom in i matchen på allvar.
Backe bjöd tyvärr på ett av målen som gjorde att LHC kom in i matchen på allvar.
Mest bara förbannad. Jävla juniorfasoner. Backlund visar verkligen att han inte är nån helig ko
Knappast challes fel,jag har räknat med 3 poäng denna vecka och dom får vi på torsdag.
klimtakjaaka:
Antagligen ingenting vilket brukar vara Timråtränares signum i såna här situationer...
Antagligen ingenting vilket brukar vara Timråtränares signum i såna här situationer...
Jensen_12: Jo, matchen är körd. Jag är beredd att göra en Glenn Hysén om Timrå tar poäng nu. Jävligt klantigt och B. Tacka vet jag Kenta.
RocknRolf2: Matchen är ju dock inte slut än. Men det ser ju minst sagt mörkt ut...
Jensen_12: Det är Backlund som förstörde matchen. Svider i ögonen att se. Vi skulle självklart haft minst en pinne idag. Dåligt för lagmoral osv
matchen är vänd. skandal. Idiotutvisningar, målvaktstavlor osv
TIKbiff: helt jävla uselt. Fyfan vad förbannad man blir. Poängförlust nu så ska Backlund ha löneavdrag
Rooster23: Håller med! Denna matchen skulle vi avgjort sedan långt tillbaka genom ett 0-3 mål!
spelar ingen roll hur många superräddningar han gör. får ändå underkänt nu. SKIT
« Föregående · 911812 · Nästa »