1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

589895 inlägg · 6217 ämnen

Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21

« · 1276965 Till forumet

Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
Snart kommer dom ner hit till cloettaland! någon mer som ska hit? är det någon som vet hur man får tag på biljetterna på borta stå?? Hör gärna av er om ni ska ner...
Kommentera

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
honhunden: Ja det är ju imorgon ja...

Har du hittat hit så kanske det bara är en par tangenttryck tills du hamnar på LHC:s officiella alt. ticnet. Sök gärna på ståplats, inte stå plats när du väl är där.

Lycka till!!!11!!
Kommentera

Ambroo: ne det är inte i morgon, men snart!!! (vilket jag skrev)
har vart inne på ticnet och kollat, och det finns inte att tillgå dom biljettplatserna...
Kommentera

honhunden: Samma funderingar här :) hade väl tänkt gå och kolla den 21/9 då det blir finbesök här i Linköping! så är också lite nyfiken på hur man får tag i bortastå-biljetter. sist jag gick på hockey här så hade jag vanlig ståplats.
Kommentera

För att förtydliga mitt förra inlägg så går det inte att välja bortastå på ticnet. den sektionen är grå. är det slutsålt på bortastå?
Enligt Linköpings hemsida så kan det ibland inte gå att välja bortastå då det är "högriskmatcher" (kanske klassas som det då det är deras första hemmamatch för säsongen) Och då hänvisades man endast till organiserade bortaresor för att få tag i en biljett.
Antar att det inte är någon resa planerad då.
Hur går jag till väga? lyxar jag till det med en sittplats istället och skriker bland alla slipsnissarna? ;)
Kommentera

Bigthelin: Så här går ni till väga: Ni åker till arenan, löser entré och går och ställer er på bortastå. Det låter väl inte så komplicerat?
Kommentera

T T: Du tror inte att det kan bli slutsålt då eftersom att det är deras hemmapremiär?
Kommentera

Bigthelin: De har nog aldrig haft utsålt mot TIK i grundserien. Om det mot förmodan skulle bli det så finns det väl alltid ett litet bortastå reserverat.
Kommentera

Bigthelin: I Linköping är det väl knappt ens slutsålt i slutspelet.
Kommentera

Paddan: Heter det utsålt eller slutsålt? Eller är det helt enkelt slutsålt när det är utsålt?
Kommentera

T T: Bra fråga. Vad är det förresten för lucka som man sätter lappen på? Duger det med vilken lucka som helst? Och lappen... det heter väl same.
Kommentera

T T och Paddan: Nä det är nog sant det! en sak man märkt när man bott här senaste året är att det är många som är stolta över laget men få som verkar vara riktigt intresserade och går på matcherna av de jag träffat.
Men får se hur jag gör :) kanske gör som du säger TT och vandrar dit på matchdagen :)
Kommentera

Bigthelin: Högriskmatcherna som det talas om på hemsidan lär väl vara de som involverar SSK, DIF, AIK och FBK (i varje fall). Det är ju lag som också har vissa inslag av huligansvansar i släptåg.
Kommentera

Paddan: Jo jag tycket också att det verkade konstigt om match mot Timrå klassas som högriskmatch i Linköping men kom sen på att det är deras hemmapremiär så tänkte att det kanske har med det att göra. vad det nu skulle göra för skillnad mer än att Linköpings egna huliganer blir lite extra besvikna när dom förlorar sin hemmapremiär ;)

Mig veterligen så är det ingen resa arrangerad ner hit från supporterklubben och har svårt att tänka mig att det skulle vara slutsålt på bortastå också.
Så jag vette tusan varför man inte kan välja den sektionen på ticnet,

Redigerad kommentar

Kommentera

Paddan: LHC har väl också en liten otrevlig svans?
Kommentera

Bigthelin: Det kan vara farligt att sitta i cloetta center. när timrå gör mål så far man juh per automatik upp å vrålar likt en speeedad sopran å tar det typ 1.43333 sekunder innan någon grov å skäggig uschgöte berättar att det faktiskt ÄR sittplats här... om timrå gör 3 mål eller mer är därför kravallrisken stor...
Kommentera

Bigthelin: Hmm får nog ta och ringa till ticnet, för jag vill verkligen stå i timrå klacken.. vill inte sitta!! tänkte mest höra här om någon visste hur man gjorde eftersom många här följer hockeyn.. =) nån hade kankse haft samma problem. =) haha
Kommentera

honhunden: på grund av att min sambo gnäller så ska det stå KANSKE inte Kankse sorry alla som har stört sig!!!
Kommentera

honhun vet inte om dom har ändrat system nu men jag har gått på ett tiotal timråmatcher i linköping och senast i våras. det har då aldrig funnits alternativet att välja bortastå biljetter. jag har alltid bara köpt vanliga ståplats och det har aldrig varit några varit några problem att stå på borta sektionen. så det borde ju inte vara några problem att bara köpa några ståplats biljetter och ställa sig i borta stå!
Kommentera

Tävling med dröm pris:

DET HÄR FÅR DU:

ROS LAGAR MIDDAG HOS DIG

ROS BJUDER DIG PÅ EN ELITSERIEMATCH
Kommentera

putte_patte87: är det någon som vet om det blir någon supporterklubbs resa ner till Linköping den 21:e? det går ju inte att beställa bortastå platser på ticnet. jag rinde därför till ticnet och fick reda på att det är bortalagets supporterklubb som har hand om de biljetterna! är det någon som vet om det anordnas någon supporter resa eller hur man gör för att få tag på biljetter? tacksam för svar!!!
Kommentera

putte_patte87: Du hade ju nyss svaret själv på biljettfrågan. En organiserad resa är föga troligt.
Kommentera

putte_patte87: Det absolut enklaste är att gå till biljettkassan på Cloetta center o köpa en ståplatsbiljett för en hundring o sen gå o ställa sig på bortasektionen. Hur svårt kan det vara?
För utsålt är det inte på ståplats i förväg.

Redigerad kommentar

Kommentera

T T: jo men då visste jag inte att dom ändrat om systemet! det är helt anorlunda om man går in på ticnets hemsida nu mot hur det var senast jag beställde. nu måste man klicka exakt vart du vill stå och därför blir det nog kanske svårt om man har en biljett som det står tex sektion F1 på och man ska stå på tex borta stå eller vad nu biljetten heter. förut stod det inte riktigt precis vilken ståplats du hade utan det var nog i princip bara att ställa sig vart man ville.
Kommentera

Ett annat alternativ om man vill bara busig är att beställa ståplats på ticnet o sen ställa sig på bortastå. Vad busigt va?!
Kommentera

Jockz: Det framgår inte men jag tar för givet att man även får en spade att gräva ner honom med efter match...
Kommentera

Ambroo: Det kanske räcker att placera honom mellan Patrik på trumman och Willysson strax bredvid? Haha
Kommentera

Jockz: Då svälter jag hellre!
Kommentera

Nu har gåtan löst sig.. och jag vet hur jag ska gå till väga!!
Ses vi i Linköping på tisdag eller??
Kommentera

Per HApps: Vi VET att det blir en repris.
Kommentera

Nån som har koll på hur det står till med Daniel Corso? Eller för alldel Kim Hirschovits? Får vi se nån av dom mot Linköping, eller ingenalls?
Kommentera

Jacksson 71: ingen alls
Kommentera

stoff: Blir väl till att kalla upp halva j-20 laget då!
Kommentera

stoff: Ok...var framgår det?
Kommentera

mikenomad: överallt
Kommentera

mikenomad: enligt kim själv tror han inte på spel denna vecka iaf
Kommentera

stoff: men corso då?
Kommentera

stoff: Jaha...har undgått mig. Jag har bara läst att han (Corso) inte var riktigt redo till premiären men att det fanns förhoppningar om spel till veckan. Samt att Linkan iom det här med Pikkas ev avstängning och Hirschos skada nämnde att Corso kanske tvingas till spel tidigare än planerat...

Redigerad kommentar

Kommentera

mikenomad: okej bättre o vänta, du såg ju det lag vi hade mot frölunda räcker gott och väl:)
Kommentera

stoff: Mmm...men till veckan blir det det laget -Pikka kan man utgå från. Och med tanke på skadeläget är det ett stort avbräck jmft med Frölundamatchen.
Kommentera

mikenomad: inte säkert han bli avstängd, man kan ju hoppas han inte blir det iaf:)
Kommentera

stoff: Hoppas kan man ju...men det troliga är avstängning 2 matcher. Tyvärr.
Kommentera

Det ser tunt ut.

Sonnenberg in fort innan det blir för slitsamt!
Tyvärr lär väl Valdix få en fortsatt förlängning.
Kommentera

Hahl Bundy: Sonnenberg kommer väl inte förrän i mitten/slutet på oktober ändå?

Kan det vara så att Corso kommer till spel? Han nämns ju inte som frånvaro på timraik.se åtminstone.

Kommentera

Frella: "Precis som i fredags spelar inte heller Alexander Larsson, Pär Styf och Daniel Corso."
Kommentera

Frella: Jaså.....Sonnie kommer ändå?

Tror knappast att Corso spelar. Han har ju inte tränat riktigt enligt det Jimmy skriver i bloggen. Han har ju inte ens placerats i en kedja.

Nej vi kommer sakna Illka, Kim och Corso.

Fantastiskt!

Kommentera

t_89: Stod det redan från början? Tyckte jag läste den flera ggr innan jag postade utan att se Corsos namn. Man ska inte grogga på jobbet tydligen...
Kommentera

Frella: Du ser där. Jag missade oxå hans namn tydligen.
Kommentera

Skarin: Så även jag. Tippar att det lagts till i efterhand.
Kommentera

mikenomad: Japp, så måste det vara. Blind är något vi inte är.
Kommentera

Skarin: Nä, och jag vet med säkerhet att jag särskilt tittade efter Corsos namn.
Kommentera

« · 1276965