liston:Beror på om det är 1 center och 1 ytter som kommer in eller 2 yttrar men Molinder e nog förste man att flyttas ner till 3-4e lina
Knylan:
In the capital city.... Det är där som det avgörs, nära till förbundet ;-)
mikenomad:
Kanske det! Deras hemsida var ju inte precis lyssande ikväll....
Bragd-Birger:
Precis BB, Jonte måste få upp farten under grillerna, han stoppar för många anfall med sina vändningar.
erathoo: Nej, det kan vi förmodligen inte. Men jag håller med om Crippe. Han har lyft sig.
Jonte tycker jag dock bara faller djupare och djupare ner i träsket. Han bromsar ideligen upp spelet, torskar dom flesta närkamper, glider och letar pass, driver nästan aldrig på mål. Fattar inte att Montén spelar honom så hårt i PP. Hur länge sen var det han la ett bra pass i den spelformen. 20 matcher?
Bragd-Birger:
Tycker dock att det är Timrå som gör LHC usla, Hallin var bra mot Växsjö också så han går i bräschen för hur övriga ska agera i dom matcher som återstår.
Gött mos! 3 poäng, kan man verkligen få såna?
Känns lite chockartat ovant och...jävligt najs. Tack för det, laget!
Kul att se Hallin ikväll. Dessutom utdelning i form av 2+1. Säsongens MVP, no doubt about it.
Kul också att Jocke fick hålla nollan. Några riktigt fina räddningar och stabilt spel. Bra vibbar inför kvalet!
Dock: LHC ohyggligt usla. Dessutom är det lite oroväckande att man plötsligt plockar fram hockeyn när pressen släppt efter de två krampaktiga måste-matcherna. I kvalet existerar inga såna här allt-att-vinna-matcher. Då snackar vi Rögle/Växjö hemma gånger pi.
Hursom: Hockey är en sport icke utan kvaliteter!
73Sjöbba:
ALLTSÅ nu firar jag med en lagavulin, eller 2.