spud:
Känns otroligt sorgligt att MoDo och Timrå kanske har mötts för sista gången på många år. Undrar vad som kommer hända med det här forumet då. Kommer det vara samma entusiasm i division 1 eller kommer intresset dö helt?
Bad_Brett:
Jag tror dom gör en Modo och kniper en andra plats i lilla-sm genom ett mål av Hallin i sista matchen borta mot Örebro. För att sedan konka, tyvärr.
Redigerad kommentar
Kongo: Hockey-FN var en fin tanke men nu har vi provat och det tog sig aldrig.
Bara tikare! Bara tikare!
Kattgubben: både troll och fanatiska halleluja-åt-våra-filosofer och hata-alla-andra typer.
Tröttsamt och tråkigt klimat för intressanta diskussioner.
Per HApps: Visst klarar du av att skilja på etablerad och etablerar?
Läskunnig är ordet för dagen.
bisterfinnen: Svårt att få till intressanta diskussioner när forumklimatet är som det är.... "Min farsa är starkare än din o håller du inte med är du felavlad".
Det gäller alla fans till resp. lag.
bisterfinnen:Sant. Det har ju dessvärre varit så i långa tider, att det har fungerat som ett sätt att skapa gruppsammanhållning på. Kanske har det varit såpass effektivt att man har fortsatt att begagna sig av det, eller så är man bara trött och bitter i största allmänhet. Det senare får väl betraktas som både mänskligt och förståeligt i ljuset av hur laget i ens hjärta beter sig för tillfället. Det gäller "båda sidor".
Dessutom tenderar människor att bli tjurskalliga och hålla fast vid sin bunkermentalitet så länge som "den andre" inte heller ger något tecken på att släppa den.
TL;DR : Ödmjukhet anbefalles!
Hahl Bundy: Haha, 01:33...då klarnar det. Då sover jag vanligtvis. Antagligen något som modererats. ;)
73Sjöbba: Jag missa, zappade till dif - lhc haha
det där missa jag dock inte...
Redigerad kommentar