1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606145 inlägg · 6213 ämnen
2956672 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Montén Python: han ser sig själv som en offensiv spelare... ja i allsvenskan då möjligen.
Hur går det för bobbarna, har de skramlat ihop till att ta över Liljas kontrakt än?

Rip Kirby: Nee… vad ska han säga lixom…

Jag hoppas det släpper och Lilja får ut det han önskar men faktum är att Boyce ger mer på bordet och Timrå behöver framförallt produktion och antalet skott från Lilja säger allt…

Men men…

Det är tråkigt att det blivit såhär men det är väl läropengen att ta med sig både för Lilja och även Heiki och Västis…

Att skriva med en klubb som är så pass ”naken” som Timrå IK innebär att du kommer synas och bli synad.

Det kommer innebära en press som kanske inte är lika stark som hos starkare föreningar med mer bredd i spetsen…

Ibland kanske inte rätt sak är att ta för sig innan man vet vad man går för…

Med det sagt..
Att göra förändringar är upp till Nubben och att hitta lösning på. Fram till dess måste kampen vidare pågå…

JD: Får gärna bli i BIK redan säsongen 26/27!

Smörgåsen : Ingen större surprise direkt..

JD: Han spelar inte i Timrå 26/27.

Rip Kirby: Pratar om slutspelet med Luleå, den tunga perioden nu och att gärna återkommer till BIK nån dag.

Degenerate: skrämmande tanke om det han gör just nu är att gnugga på enligt han själv. Tafattare ishockeyspelare är svårt att hitta. Inte ens vettig i egen zon.

JD: Det gjorde inte jag. Inte samma lycka för mig.

Rip Kirby: Att han tänker fortsätta gnugga på som vanligt och att det förhoppningsvis släpper snart…

Rip Kirby: Ser det nu, det är ganska nytt.

JD: Bra och vad sägs?

T T: konstigt.

”Alla artiklar på kt-kuriren.se, DN.se och Expressen.se. Drygt 60 lokala nyhetssajter och över 100 magasin, via magasinappen Arcy.”

”Genom att skapa ett konto godkänner jag Användarvillkoren samt bekräftar att jag tagit del av Bonnier News Personuppgiftspolicy. Din prenumeration alternativt ditt konto tillhandahålls av Bonnier News AB.”

Rip Kirby: Jag kom in med mitt ST-abonnemang iaf.

T T: Men tidningen finns ju med på listan för de tidningar som "ingår" i Bonnier News?

Stridhsyxa: Nej, KT-Kuriren ingår inte i Bonnier News

Rip Kirby: Just nu håller Lilla farbrorn på o julstökar gör sill, gravar öring, köttbullar, revbensspjäll röker fisk o allt annat jävelskap som hör julen till så JAG VILL ÖNSKA ALLA TREVLIGA TIMRÅITER EN JÄVLIGT GOD JUL!!!!!!
🎄🎄🎄🧑‍🎄🧑‍🎄🧑‍🎄

Vad säger Lilja?

Har ni ST eller Expressen så kan ni logga in på KT kuriren.

Bad_Brett: Älskar är ett starkt ord. Jag håller inte på med såna överdrifter till personer jag inte känner personligen. Han har sina sidor som jag i vilket fall inte ogillar. Vi håller det på den nivån istället.

Maktankan: 5millar. I Timrå frågade man efter 300 000kr sen orkade man inte leta fler spelare. Kanske inte finns fler svenska att värva..

2956672 · »