jalla: Jo, det lär ju inte ha hänt i en annan klubb om man säger så. En annan sak är ju vad man tycker om Malmö och deras spelare. Lusth är ju en trevlig prick, eller? He he...
jalla: Nog är botten nådd ett gäng jävla idioter för att citera Lusth språk i båset hela tiden, denne aroganta nolla, det stämmer vad jag hört Percys pågar med Lusth och Rydmark i spetsen ett grinigt gris gäng tom publiken sviker lägg ner skiten. Timrå IK stod upp bra och utnyttjade MIFs dåliga humör hoppas nu glömma detta skit lag och istället inrikta sig på idrott. Heja Curre L
Johan: Håller med. Jag tycker det va riktigt bra ikväll faktiskt! Kul att se hur det verkligen fungerar i en klubb, med styrelsemöten, träningar, matcher, fans mm
wheppa: Tror att jag ställer mig på Percys sida faktiskt. Något "Big Brother" eller "Robinson" är det ju inte fråga om. Snarare en typisk dokumentär, faktiskt. Om jag får döma av det avsnittet som gick ikväll i alla fall. En dokumentär om ett hockeylag. So what?
Dr Dängroth: Att Brynäs vinner guld iår var väll att ta i ändå...Dom kan ju helt klart få en bra placering...Men att dom vinner guld,det tvivlar jag på...
westerlind: ..det brukar ju bara hända en gång per år...:-) *host* innan seriestart. Lalla på bara. Brynäs vinner ju guld i år. Timrå lallar vidare..mot större mål.
"Det här är ingen såpa, det är en dokumentär och det kommer Looben också till att se när det här är slut" - Idrottens Bert Karlsson, Percy Nilsson, förklarar projektet.
Ja, inget lag har fler poäng än Brynäs - vilken härlig dag. Nu åker vi upp till Övik och plockar tre poäng till, sen vet man aldrig hur länge vi lallar vidare.
Dream Team: skönt med seger..tippade 1-4 suck men jaja..vilka är de som fått matchstraff de missa man..stökig match va blev de 110 utv min. men seger är alltid seger med eller utan skönspel
snubbelfinten: Det stämmer, men det var i Scandinavium denna händelse inträffade. Ett hett tips är att kolla in succéprogrammet Hockeykväll på 4:an lite senare.. =)
Någon... Vad hände egentligen? Jag kom hem lagom till 3'e perioden och missade tydligen en rätt spektakulär händelse med hjälmprydda kameramän på isen? Stämmer detta? :D