Mora IK - Timrå IK 2007-10-29
« Föregående · 933667 · Nästa » Till forumet
Sv: Mora IK - Timrå IK 2007-10-29
lincoln: Kul att se Backlund! Men nu släpper han väl in ett bara för att jag säger så.
RocknRolf2: Här har TIK två värvningar att göra !!!
Pitkämäki och Elomo två kanon värvningar !!!!
Pitkämäki och Elomo två kanon värvningar !!!!
Berglund: Han verkar snabb pa roren. Ar bade etta och tva pa puckarna.
Just nu gör det väl inte så mycket, men allvarligt talat. En så här uppenbart partisk kommentator får man väl ändå inte ha i TV som killen på ppv.
Visst, han kommenterar ju, men han verkar ju ha ett par tre kusiner och morbröder i Mora. Full av upphetsning när Mora kommer in i zon, matta kommentarer till Timrås mål...
Hade det inte varit för att vi var i ledningen skulle jag lackat ur rejält
Visst, han kommenterar ju, men han verkar ju ha ett par tre kusiner och morbröder i Mora. Full av upphetsning när Mora kommer in i zon, matta kommentarer till Timrås mål...
Hade det inte varit för att vi var i ledningen skulle jag lackat ur rejält
stoff: Om du inte pallar att scrolla ska du nog läsa en bok istället.
Kokko måste verkligen börja bevisa att han är värd pengarna. Öppen kasse och skjuta över målet från 1 meter det är en prestation i sig...
Det krävs att klubban blir avslagen av Moraspelare för att domarn ska reagera...
RocknRolf2: Lugn o fin nu grabbar 9 poängs veckan har precis börjat sitt o njut bara.
Klar utvisning på Jonte, man domaridioten har missat flera soklara Morautvisningar
AndersN: lugn o fin nu,långt kvar som alla timrålovers väl känner till vid det laget.
Vem i Mora bestämde att namnen på tröjjorna skulle stå i Stor förstabokstav sen gemener. Vänder sig i magen varje gång jag ser det. Så jävla fult
« Föregående · 933667 · Nästa »