Frella: Jag skriver mer än gärna upp mig på listan. Nubben är otroligt viktig för Timrå IK. Han har gjort ett otroligt jobb. Det är lite som aftonbladets bloggare skrev, gång efter gång lyckas han med de mest spektakulära värvningarna (Rosa, Svoboda och Jantunen i år). Han är helt enkelt otroligt skicklig. Vi vill ha honom kvar, helt klart! Understöd honom om det så behövs, ge honom mer pengar eller nått. Stanna bör han!
Laken: Med det allt hårdare sportchefsklimatet så skulle jag vilja se en tvåmanna sportkommité. Drömmen vore väl Nubben och Dahlén. Men Nubben och Micke Andersson borde fungera också. Men Nubben måste vara kvar.
Mitt förtroende för Kent "Nubben" Norberg är intakt trots den pinsamma satsningen inför denna säsong. Nubben är nog Timrå IK's viktigaste "pjäs" i organisationen, en oerhört ambitiös sportchef dessutom med ett ofantligt stort Timrå-hjärta. Han har gång på gång när det varit kris visat prov på extrem handlingskraft och därmed rett upp situationen. Denna säsong är ett bra exempel på detta! Går det ens att ersätta Nubben till fullo? Jag är tveksam... Timrå IK måste således göra precis allt för att Nubben ska stanna! Han kanske behöver avlastning i det tunga sportchefsarbetet? Då bör han också få det.