...och ska jag ha en åsikt om det här tycker jag att de bästa fotbollsspelarna som är medlemmar i Timrå Supporterklubb ska vara med. Om det är aktivt korpspelande, med i truppen i GIF-juniorerna, två matcher med Kovlands IF pojkar 10 1989, tre landskamper för Olle Nordin eller ingen fotbollsbakgrund alls tycker jag ska viktas mer än först till kvarn. Att inte enbart göra det till en belöning (?) för innersta hårdjobbande kärnan och istället bjuda in alla medlemmar med ett par dobbskor och benskydd för att sålla ut elitagnarna från vetet är ett utmärkt sätt att få in personer som är mer passiva medlemmar att göra något för klubben utanför ishallen. Mer kontaktytor utanför hallen är bra.
Tänk på att ni har stolta traditioner, TIK08 kom tvåa i Stockholm Exile Cup för flera år sedan. Stryk av Celtics Stockholmssupportrar i finalen om jag minns rätt, men alla andra fick ge sig.
Själv är jag ju en gudabenådad fotbollspelare men tror inte jag kan ta mig till Sundsvall och avgöra cupen på egen hand den helgen tyvärr.
Vi har en kvinnlig sökande till vårat supporterlag och det är möjligt att hon kommer med, dom som är utvalda nu var först med anmälan, har några anmälningar som kom in ungefär samma tid som vi måste gå igenom.