« Föregående · 465235 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: NHL-konflikten kan snart vara över
Kickan: Försökte du skriva kravlaserien, så misslyckades du. Även om likheten kan kännas slående.. ;))
El Maco: Tummen upp på det.
Tjingeling fisring - nu äre ZovaZovaZovaZängZängZäng...
ZzZzZtyf ZzZzZzZäta ZzZzZzZnark...
Tjingeling fisring - nu äre ZovaZovaZovaZängZängZäng...
ZzZzZtyf ZzZzZzZäta ZzZzZzZnark...
El Maco: Boden är väl så gott som klara för kvalserien, fast kvlaserien i nedåtgående riktning dårå.
mike66: Timrå och Boden känns båda lika långt från Kvalserien i år. The times they are a-changing. Häng i lite till, förhoppningsvis går det åt helvete igen snart.
Sv: Timrå IK - Modo 2004-12-02
tyvärr så såg jag inte matchen, men hörde att den var väldigt bra! även att tifot var grymt bra!
El Maco: Elitserien= En svunnen tid - Kvalserien= Framtiden, om jag nu förstått artikeln rätt...
Kolla in den här tabellen från 2001/02:
[f]Timrå IK 10 6 3 1 0 45-18 +27 25[/f]
Leksand 10 7 1 2 0 48-24 +24 25
AIK 10 5 1 0 4 28-27 + 1 17
Björklöven 10 3 0 1 6 36-40 - 4 10
Bofors 10 3 0 0 7 20-42 - 22 9
Boden 10 1 0 1 8 21-47 - 26 4
Kolla in den här tabellen från 2001/02:
[f]Timrå IK 10 6 3 1 0 45-18 +27 25[/f]
Leksand 10 7 1 2 0 48-24 +24 25
AIK 10 5 1 0 4 28-27 + 1 17
Björklöven 10 3 0 1 6 36-40 - 4 10
Bofors 10 3 0 0 7 20-42 - 22 9
Boden 10 1 0 1 8 21-47 - 26 4
tjobba: Skulle vilja säga att hela linen med, Krykov mandy o Modin var bra. Men bäst fart var det på Z linan.
Skönt iaf att se timrå vinna igen, lite puckar studsar rätt. Ser ljuset igen.
Foppa klart bäst på isen. Rutinerat av Styfen i slutet - orutinerat av Foppa.
Skönt iaf att se timrå vinna igen, lite puckar studsar rätt. Ser ljuset igen.
Foppa klart bäst på isen. Rutinerat av Styfen i slutet - orutinerat av Foppa.
faaan vad skööööönt! Nu ser man TIMRÅ på isen igen grymt härligt. Krykov o Aalto var bäst idag, gubben valeri kan än!
j0han: Spännande fråga! Känner du till sidan www.tikare.se ?
Där kan man, nere till vänster på första sidan läsa:
Brynäs-Timrå IK
Annandag Jul
Antal anmälda
105 st
Där kan man, nere till vänster på första sidan läsa:
Brynäs-Timrå IK
Annandag Jul
Antal anmälda
105 st
håckla: Jaaaaa hålller mä du jag...
Elitserien suger i dagsläget öppen bottenviksslamkrypare. Tänk, ja tyck det var bättre förritin då kvalserieångesten hugg´n bakihälan...
Jag avundas verkligen HV i dagsläget men dom kommer säkert igen, kanske redan mot Lulio på lördag - jag tror på 3-3 och sen kan det gå hur som haver. Hur jag kan sån stenkoll? Det har jag alltid av nån underlig anledning på den nedre regionen av tabellen...
Att vinna kvalserien - bättre än ett SM-guld...!
Elitserien suger i dagsläget öppen bottenviksslamkrypare. Tänk, ja tyck det var bättre förritin då kvalserieångesten hugg´n bakihälan...
Jag avundas verkligen HV i dagsläget men dom kommer säkert igen, kanske redan mot Lulio på lördag - jag tror på 3-3 och sen kan det gå hur som haver. Hur jag kan sån stenkoll? Det har jag alltid av nån underlig anledning på den nedre regionen av tabellen...
Att vinna kvalserien - bättre än ett SM-guld...!
j0han: Du vet fortfarande inte hur man läser av barometern på tikare.se ?
Se länk..
Se länk..
Länkar:
http://www.tikare.se
http://www.tikare.se
j0han: nån som vet hur många de e anmälda till brynäs borta den 26 dec??? om de skickar flera gånger e de fel på min data!!
geggelundin: Där har vi förklaringen, så enkelt det kan vara ibland.. ;))
Dream Team: Hmm, jag och forward bland annat, minns inte resten av namnen, men vi var några som entusiastiskt vrålade MÅÅÅÅÅL och dylikt :D Men det kanske är undanrensat.. de gillar ju som sagt inte oneliners :)
geggelundin: Bäst är i han i alla fall när han riktigt gör bort sig....som för nått år sedan när Timrå kvitterade i slusekunderna mot Modo och han inte hann samla sig uan skrek "NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ".... fan vad jhan hatar Timrå...tro mig...
NallePhu:
Skööönt om NHL drar i gång så man får se elitseriehockey igen, jag är less på den här parodin...
Timrå IK är dom bästa.
Skööönt om NHL drar i gång så man får se elitseriehockey igen, jag är less på den här parodin...
Timrå IK är dom bästa.
Dream Team: Tråden med alla Jaaaa!!!, Neeejjj!!! och Gunno!!! är borta.
lincoln: njae.. men han påstod iaf att modo hade övertaget.. sen hörs det ju att han pluggat in alla namn i modouppställningen, tungan vrider sig dock något enormt när han försöker uttala någon timråspelares namn.. överaskande nog så nämnde han iaf banderollen..
geggelundin: Ähum, vilka var "vi" som skrev, säger du? Jag finner inte nån som nämner ett ord om matchen när jag scrollar ner härinne..?? ;))
geggelundin: Antar att han tyckte att Modo dominerade kraftigt och borde vunnit med en 40-50 mål, eller...???
Dream Team: Hehe, jo vi var väl en tre-fyra st som skrev här under match, en annan var ju tvungen att jobba.. så man fick hålla till goda med en som vanligt modoslickande Jonasson i radiosporten :)
Dream Team: Det ä rväl för fan b´ra att det inte är nått inlägg under matchen...tyder på att alla, precis alla, kollar i hallen eller på TV. Skulle bli besvíken om nån hade tid att hacka på webben i stället för att ångest pfressa ner whiskey...framför Arne Hegerfors
Hälge: Ja, han glömde jag! Målskytt och allt.. ;))
Verkar haft svårt med tempot. Kommer inte in riktigt i matcherna, men som du säger, nog hans bästa för säsongen ikväll..
Verkar haft svårt med tempot. Kommer inte in riktigt i matcherna, men som du säger, nog hans bästa för säsongen ikväll..
Sv: Supporterupprop ??
geggelundin: Det finns mycket pengar i regionen att håva in... Att t.ex gå ut på Radio Guld (om det nu är möjligt och inte kostar för mycket) och utmana företag att satsa på dessa säkra kort som gör TIK till ett konkurrenskraftigt lag i kampen om SM-guldet..
Dream Team: Tycker Krykov blir bättre och bättre också, måste varit hans bästa match denna säsong.
Inte ett inlägg i gästboken under matchen?? Mycket märkligt får jag säga... det brukar alltid dugga tätt trots att många från HS är på plats eller ser på TV.
Jaja, skitsamma. Huvudsaken är att Timrå vann kampen. För vilken kamp det blev. Långt från något skönspel, en hel del dräll med pucken och ett antal missade öppna mållägen. Speciellt för MoDo.
Tycker Timrå tog kampen bättre än MoDo, speciellt i spel i powerplay, där väl matchen egentligen avgjordes. Kent Manderville grym i sitt jobb för laget.. respekt!
Bäst i Timrå Zäta-linen, främst offensivt. Bäst defensivt Manderville och Modin. Fortfarande för mycket dräll från Fredrik ändå, men nu får han iaf godkänt för att han visar inställning! Gahn, Robban jobbar på bra, men får inte ut så mycket. 4:e-kedjan hade det jobbigt och fick hårt tryck på sig flera gånger. Kan bättre. Kiprusoff hade det hyfsat lätt då Timrå stod upp bra framför kassen.
Bäst i MoDo är enkelt. One-man show Peter Forsberg.. Imponerande!
Kul dock för MoDo om han hade haft fler som hjälpte till än Mattias Weinhandl.... Zaijkowski bra men mänsklig.
Jaja, skitsamma. Huvudsaken är att Timrå vann kampen. För vilken kamp det blev. Långt från något skönspel, en hel del dräll med pucken och ett antal missade öppna mållägen. Speciellt för MoDo.
Tycker Timrå tog kampen bättre än MoDo, speciellt i spel i powerplay, där väl matchen egentligen avgjordes. Kent Manderville grym i sitt jobb för laget.. respekt!
Bäst i Timrå Zäta-linen, främst offensivt. Bäst defensivt Manderville och Modin. Fortfarande för mycket dräll från Fredrik ändå, men nu får han iaf godkänt för att han visar inställning! Gahn, Robban jobbar på bra, men får inte ut så mycket. 4:e-kedjan hade det jobbigt och fick hårt tryck på sig flera gånger. Kan bättre. Kiprusoff hade det hyfsat lätt då Timrå stod upp bra framför kassen.
Bäst i MoDo är enkelt. One-man show Peter Forsberg.. Imponerande!
Kul dock för MoDo om han hade haft fler som hjälpte till än Mattias Weinhandl.... Zaijkowski bra men mänsklig.
Sv: Tallarna tillbaka - så här gör du!
Jag har pyntat in 200 bagis för att i framtiden kunna vara med och påverka röstutjämningen vid årsmötena. Jamenar, det skulle inte sitta helt fel med att kunna gå in i shopen och köpa ut en massa tallar till båna...
Jag kan även tänka mig att pynta in en massa kronor till andra nyttigheter såsom att värva bra och smarta lirare från Ö-vik...!
Styf and Gunno for presidenter...!
Timrå IK är dom bästa - heja heja MoDo och Brynäs...!
Jag kan även tänka mig att pynta in en massa kronor till andra nyttigheter såsom att värva bra och smarta lirare från Ö-vik...!
Styf and Gunno for presidenter...!
Timrå IK är dom bästa - heja heja MoDo och Brynäs...!
El Maco: Sant, blir en jäkla slant det. Kanske skulle man styra upp något i stil med tallnamnsinsamlingen? Instruktion för hur man hjälper klubben med den ekonomiska biten, som i det här fallet kan bidra till att behålla Kipper och Berg.
Det verkar ju som att det finns lite folk som tycker att detta är bra... Vi har inte samma supporterskar som en storklubb som t.ex Frölunda men det betyder inte att vi inte ska göra vårt bästa just för att visa vår ståndpunkt...
Det skulle nog värma grabbarnas hjärtan som kanske själva skulle vara villiga att skjuta till en del av summan...
Och som El Maco säger: "GÅ MED I TIMRÅ IK"
Det skulle nog värma grabbarnas hjärtan som kanske själva skulle vara villiga att skjuta till en del av summan...
Och som El Maco säger: "GÅ MED I TIMRÅ IK"
El Maco: Tjaba!
Har bara varit medlem i supporter föreningen hittills. Katastrof!!!! nbser mitt misstag och betalar in direkt... Borde inte du skicka in en tjuga till bara för att dollarkursen rasar... ;=)))
Har bara varit medlem i supporter föreningen hittills. Katastrof!!!! nbser mitt misstag och betalar in direkt... Borde inte du skicka in en tjuga till bara för att dollarkursen rasar... ;=)))
geggelundin: Absolut. Jag tror verkligen inte att klubben tackar nej till en kvarts miljon. Tänk om 2500 personer betalade medlemsavgift till föreningen. Det skulle ge en halv miljon.
Se länk för instruktion
Se länk för instruktion
Kronblom: många bäckar små.. det är ju om inte annat ett tecken på den vilja som finns bland publiken att se dem kvar.. då kan man ju hålla tummarna på att något företag med kosing kanske kan stötta lite.. om alla hjälper till kan det nog funka..
geggelundin: Helt ok ide' faktist, då fattas det bara ca: 2 999 799:-
Jag kastar nog in en femting, har lite knapert så här före jul
(8^(/)
Jag kastar nog in en femting, har lite knapert så här före jul
(8^(/)
El Maco: nog för att alla inte skulle ge.. men säg att en 2500 skulle ge en hundring var.. 250 000.. det är ju alltid en början?
svasse24: Många hundralappar blir det i så fall för att det ska göra skillnad i kassan.
geggelundin: Ja eller hur... Vore toppen om ledningen i supporterklubben skulle ta tag i det... Information på hemsidan och dyligt...
Ett pg nummer som man kan sätta in pengar på och som du säger, insamling på matcherna..
Ett pg nummer som man kan sätta in pengar på och som du säger, insamling på matcherna..
svasse24: tycker det är en bra idé.. att få tillfälle att på någon/några matcher få lägga en slant till att få kipper och berg att stanna.. jag skulle tveklöst lägga 100 spänn, kanske två hundra till och med..
Forward: Jag är faktist inte så orolig om det skulle blåsas av, Timrå har ett bra lag ändå. Det är ju fler ESklubbar som blir drabbade on NHL skulle dra igång.
Bra tifo ikväll!
Bra tifo ikväll!
Supporterupprop ??
Är det inte dags att vi supportrar visar vår goda vilja och samla ihop så mycket pengar vi kan för att visa hur gärna vi vill att Kipper och Berg förblir rödvita ? Det kanske skulle få företag i regionen att öppna ögonen och förstå att det skulle vara för allas bästa...
Om nu lockouten skulle ta slut eller det ekonomiska ändå inte löser sig så har vi supportrar ändå förhoppningsvis samlat ihop en bra sudd pengar till vårt älskade TIK !!
Om nu lockouten skulle ta slut eller det ekonomiska ändå inte löser sig så har vi supportrar ändå förhoppningsvis samlat ihop en bra sudd pengar till vårt älskade TIK !!
Forward: Skulle vilja lägga till Djurgården också då de tappar hela sin offensiva kraft.
Men osvuret är bäst. Det kan ju också bli så att det faktum att Z försvinner gör Timrå väldigt okreativa (säger man så?) framåt.
Men osvuret är bäst. Det kan ju också bli så att det faktum att Z försvinner gör Timrå väldigt okreativa (säger man så?) framåt.
NallePhu: Speciellt Linköping, då deras nhlkedja är den enda som gör mål.
Rooster23: Jag håller med dig till fullo. TIK och Luleå kommer att gynnas av att konflikten tar slut det är garanterat säkert.
MoDo,Linköping,Mora är 3 lag som jag tror kommer att agera sjunkbomber när konflikten är slut!
MoDo,Linköping,Mora är 3 lag som jag tror kommer att agera sjunkbomber när konflikten är slut!
« Föregående · 465235 · Nästa »
så 2st bussar är klara men vi har 250 platser att tillgå men senast den 15/12-04 vill Brynäs ha besked hur många vi blir så snabba på att anmäla er till [email protected] eller ring 070-6903961
Mvh Roger