1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590008 inlägg · 6217 ämnen

Ring Nubben!

« · 664732 Till forumet

Sv: Ring Nubben!
Huge: Jaså, är han? Då får du väl fixa det, du som vet.
Kommentera

Huge:

hehe. kul du
Kommentera

Stenkarn: Har hört att Dynamos president är på semester vid Svarta Havet.
Kommer tillbaka på måndag morgon för att skriva på papperen.
Så ta det lugnt, bara.
Det ordnar sig....
Kommentera

Talangscouten: Så länge vi inte vet något är det ganska arrogant och onödigt att hetsa upp sig över att "förbundet inte gör något". Vad vet vi om det? Dom kanske jobbar häcken av sig, vad vet jag? Vi lär få veta efteråt vad som hände, så relaxa lite. Jag får nästan ont i ögonen av att läsa alla inlägg om huruvida Rosa är/blir spelklar. Vi lär nog snart få veta i alla fall.
Kommentera

Red Rocker:

Precis, ska vi till slutspelet, så måste han bli spelklar. Jag såg honom idag på träningen, kan bara konstatera att man längtar tills man får se honom i matchsituation...
Kommentera

Talangscouten: Håller med, det är en ruggigt viktig match om vi har(vilket vi har) ambitionen att spela slutspel.
Kommentera

Red Rocker:

Söndag han behövs i morgon mot MORA!!! Tänk att han har den högsta lönen i elitserien genom tiderna. Det vore katastrof. Nä nu får förbundet börja agera o ställa krav!
Kommentera

Nubben måste vara rasande. Tänk själv vad man skulle ha blivit förbannad.
Kommentera

Talangscouten:

Jag tycker detta säger allt:

"- Det har de inte rätt att göra. Rosa har inte fått lön på flera månader och är därigenom fri att gå, säger Norberg.
Timrå kan blanda in Internationella Ishockeyförbundet och på så sätt tvinga en fram registrering av Rosa."

De kan inte hålla honom detta kommer att lösa sig senast söndag.
Kommentera

Talangscouten: Håller med, nyheten publicerades imorse, Hoppas att det har hänt något under dagen...
Kommentera

TD:

Om man läser på aftonbladet verkar det väldigt oroande...

se länk...
Kommentera

epa: Vill ni nå Nubben så mejla han, det har han sagt vid möten vi haft
Kommentera

Ring Nubben!
Jag föreslår att nån ringer till Nubben och frågar om Rosa och Pärssinen. Jag vågar inte men det är det säkert nå´n som gör ;)
Kommentera

« · 664732