SCA-cupen 2006
« Föregående · 744307 · Nästa » Till forumet
Sv: SCA-cupen 2006
Dream Team: Vad händer vid oavgjort - slutar matchen oavgjord? - eller blir det straffar?
Någon som vet?
Någon som vet?
gud: Mmm.. det brukar låta så. Versionen från katternas hemsida låter lite annorlunda:
"Det blir en snygg individuell prestation av Timo Pärssinen som spräcker Sundsvalls nolla. Pärssinen vinner närkamp mot sundsvallare och sätter sedan pucken upp i krysset."
(saxat från Sundsvalls hemsida)
"Det blir en snygg individuell prestation av Timo Pärssinen som spräcker Sundsvalls nolla. Pärssinen vinner närkamp mot sundsvallare och sätter sedan pucken upp i krysset."
(saxat från Sundsvalls hemsida)
Dream Team:
Har direkt rapporter ifrån surgärde av Mats Edström och han skyller på att Timrå blå slarvade vid 1 - 1 målet...
Kevin O Shea: ok men meningen " För asplund ser juh inte stabil ut ialla fall." skulle fungera minst lika bra utan "ju".
Kevin O Shea: Förresten är väl "ju" ett uttryck som inte används vid skrift. Bara när man pratar.
Tur att Backlund är förste målis för oss ialla fall. För asplund ser juh inte stabil ut ialla fall.
någon som vet om det är samma uppställning som mot brynäs? Finns det någon bra sida så man kan följa matchen?
Finns det någon som känner till de tidigare vinnarna av SCA-cupen? Det räcker med vinnarna i turneringarna efter 1990. De från 1974 och framåt har jag redan.
65selander: Ja, att döma av den "nya" regeltolkningen så lär dagens match, med tanke på att det nog lär kunna hetta till en del, klart kunna bidra med ett eller ett par matchstraff. Iom att det har erbjudits innebandy på is såhär långt i några relativt snälla matcher så har väl dagens derbymöte ett på förhand lite annat upplägg.
Dream Team: 4-3 till Sundsvall. Jonte får matchstraff efter att spöat på Puncochar
Dream Team:
Som att sno godis ifrån en snorunge,,,
eller som att sno Hedström ifrån Skellefteå,,,,Skitlätt ;-)
Som att sno godis ifrån en snorunge,,,
eller som att sno Hedström ifrån Skellefteå,,,,Skitlätt ;-)
TIKbiff: Du sätter ju lätt septemberlönen på en Timråseger, eller hur? Några tusenlappar i vinst blir det väl ;-)
Såg på nordicbet i morse att det går att spela på SCA cupen.
Timrå stod i 1.60 för vinst mot bobcats....ladda grabbar ;-)
Timrå stod i 1.60 för vinst mot bobcats....ladda grabbar ;-)
Spelarbetyg igår:
+++++ - Björn Svensson
++++ - Johan Andersson
+++ - Magnus Nyberg
++ - Kimmo Lotvonen
+ - Riku Hahl
+++++ - Björn Svensson
++++ - Johan Andersson
+++ - Magnus Nyberg
++ - Kimmo Lotvonen
+ - Riku Hahl
Har slagit vad med en ytterligare kompis att det blir slutsålt idag och han sätter emot på 20 kronor. Självklart att jag vinner, eller?
LingaN: Var på jobbet när olyckan inträffade... Enligt en av mina arbetskamrater var det kö ända upp i höjd med Bergeforsparken och kanske längre t.o.m.
moerte: Schysst 1:a femma! Rolig 4th line också. Lite förhatligt att man missar kvällens match, men förmodligen lär väl formationerna se snarlika ut i morgon.
Det var i alla fall ett gäng med juniorer, roligt!
Forza Timrå!
Det var i alla fall ett gäng med juniorer, roligt!
Forza Timrå!
moerte: Skulle vilja Styf spela me Lotvonen istället för Svedberg.
Men ja saknar Koskinen ska inte han vara me? Träffa han idag å han sa inget om att han inte skulle spela..
Aja bara hålla tummarna nu då..
Men ja saknar Koskinen ska inte han vara me? Träffa han idag å han sa inget om att han inte skulle spela..
Aja bara hålla tummarna nu då..
Uddan:
Timrå IK
35. ASPLUND, Johan
Goalkeepers
99. SÖDERSTRÖM, Petter
1st Line
7. SVEDBERG, Johan
29. LOTVONEN, Kimmo
71. HEDSTRÖM, Jonathan
32. HAHL, Riku
27. PÄRSSINEN, Timo
2nd Line
36. STYF, Pär
18. NYBERG, Magnus
10. SUNDH, Oscar
14. SJÖLUND, Niklas
12. CARLSSON, Robert
3rd Line
2. MOE, Erik
30. KOKKO, Petri
24. NILSSON, Magnus
17. ANDERSSON, Johan
19. SVENSSON, Björn
4th Line
23. KUPEC, Martin
15. ERIXON, Christopher
22. ÖSTERHOLM, Henrik
Timrå IK
35. ASPLUND, Johan
Goalkeepers
99. SÖDERSTRÖM, Petter
1st Line
7. SVEDBERG, Johan
29. LOTVONEN, Kimmo
71. HEDSTRÖM, Jonathan
32. HAHL, Riku
27. PÄRSSINEN, Timo
2nd Line
36. STYF, Pär
18. NYBERG, Magnus
10. SUNDH, Oscar
14. SJÖLUND, Niklas
12. CARLSSON, Robert
3rd Line
2. MOE, Erik
30. KOKKO, Petri
24. NILSSON, Magnus
17. ANDERSSON, Johan
19. SVENSSON, Björn
4th Line
23. KUPEC, Martin
15. ERIXON, Christopher
22. ÖSTERHOLM, Henrik
70 Rodrigues: Tjena Tony Tiger! Klart jag kommer om du framför "Can´t help falling in love".... ;-)
70 Rodrigues: Fan, nu blev man ju sugen. Ifjol satt jag på Scandic och groggade med 65selander och 66Berglund. Jag gav även Jan Simons ett par nya träskor som jag hittade i ett hörn. Men nu sitter jag med några transparanta strängar på överläppen. Grogg nu skulle nog få ödesdigra kosekventer
Jag, GävleLasse och Bissett19 sitter på Scandic Nord och undrar om det kommer några Timråfans till matchen ikväll, hockey och öl, kan det bli bättre??
JimmyH: Tycker givetvis overheadflaggan skall upp alla tre matcherna. Jag lurar på att gå idag men det verkar bli fler folk imorgon. Trumma idag?
JimmyH: Hela förra sässen är svart. Jag kommer inte ihåg nånting... Sen om det är Lill-Ubbes eller lagets dåliga insats som står bakom det låter jag vara osagt.
JimmyH: Då ska den funka. Den är absolut inte för stor... Tycker den ska med då den luftas allt för sällan.
« Föregående · 744307 · Nästa »