1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606489 inlägg · 6214 ämnen

Semifinal 2008

Sv: Semifinal 2008
Hassan: Tar också betydligt hellre LHC. Sämre backar + en målvakt som kan få för sig att börja toksila. Grym förstafemma, men det har vi också.
Dom slår vi.

El Aka Ali: Själv föredrar jag LHC. Mest för den fantastiska slutspelsserien för några år sen. Heta känslor, Manderville knuffat Norrena osv.

actionleif: För mig har det ingen betydelse. Tycker att både HV o Linköping spelar ungefär på samma sätt. I år har vi gått lite sämre mot Linköping men å andra sidan så gick det i slutspelet för några år desto bättre. Mot HV har vi i år, har jag för mig 2 vinster o 3 förluster. Har aldrig mött dem i slutspel. Näe, det är på ett ut. Kanske rentav bättre att ta tjuren vid hornen direkt o trycka ner dom rejält där i Jönköping? Dom lever ju med ett enormt självförtroende och tror att man kan vinna alla matcher genom att gå på halvfart. Efter en del tänkande så är det nog trots allt lite roligare att spela semin mot HV. Vi tar dom lätt som en plätt!

Flyttar ännu ett inlägg.

Måste fråga en fråga som säkert varit upp här inne, men som jag missat.
Vilka vill vi helst möta egentligen?
Själv tror jag på HV. LHC har ju varit lite av spöke för oss i tidigare i mina ögon...

TIK-tjej @ Timrå Idag kl. 14:01

Tycho: Då får det bli 8 tårtor. Den här revanchen kräver lite ingnuggning i modoloiderna på jobbet.

Tycho: edit: 8 vinstmatcher...

sibbesabbe: 8 matcher kvar innan tårta...

Per HApps: Skönt att ha matchledigt tills på måndag. Det här tar på krafterna. Jag är i alla fall inte dålig vinnare. Jag ska till och med bjuda på modorövstårta på jobbet imorgon.

Foyn: Vad var det med frisyren....?

Jag och Virus spelar nog i samma liga.... ;-)

Kerstin_k: Ja man unnar verkligen genomsympatiske kalle K ..att kunna få fortsätta sm-matchserien... hoppas på det...

Foyn: Vadå för skämt? Challe ser väl ut sådär? Virus öste ju ur sig lovord över Timrå?

Ps. När Challe lätt blödande på sin näsa från sin nyklämda finne kom ut i tredje perren, då insåg jag att det redan var klart och att det var onödigt att spela den sista perren.

John K: Jag felar dig eftersom du har rätt... Hmm... ja... eller nått... ;P

Per HApps: Måndag 24/3. Så här tror jag att det blir: Om Frölunda slår ut Färjestad då möter vi Linköping och om Färjestad går till semi då möter vi HV 71. Rätta mig om jag har fel.

Vilken jävla skön grej av Challe och köra den där frisyr pryllen... Ett vad ? Alla fatta skämtet utom Virus som e dum i huve.

Bra jobbat och grattis Timrå IK !
Rättvist och väldigt underhållande hockey.

Laken: Jag har skrikit så jag är hes, nu måste jag snart lägga mig är helt slut. =))))).

Åhhhhhhhhh, nu ska vi jaga vidare vilka det än blir i semin.

Laken: vad tycker du om spelsystemet?

Grattis till semifinalplatsen Timrå IK!
Och ett stort TACK!

Red Rocker:
Tulla Maja på Mittnytt i finaste gåborttröjan

Per HApps: Måndag hemma

Per HApps: Kalle K spelade ju inledningsvis i 3:e. Lite vila så är han säkert med. Första semin går väl på måndag, eller hur?

Spännande som fan. Det känns ändock som om vi kan rå på vilket lag det än må bli.

Semifinal 2008
Nu är det bara att tokfokusera som en laserstråle på semifinalserien,

Hur är det med Kalle K?

När är första matchen?

« · 1010605