Hassan: Jajjamänn! Challe har lyckas med att charma hela mediasverige och ikväll tar vi gemensamma krafttag mot de fromma hycklarna. Krossa Krösa-Maja!!!
stoff: Hur kan man vilja sälja sina biljetter? Själv kommer jag att befinna mig Eon full i feber o med div. kamrater i snoken. Inget kan få mig att missa matchen ikväll jag kommer att vara fullt kurant o vid mina sinnens fulla bruk!
Jean1: Den är väl alltid öppen :) Själv har jag pantat flaskor för att se matchen ikväll, fast jag har 1 tomflaska med mig eftrsom det kan bli svårt att ta sig till muggen o sen komma tillbaks till min eminenta plats, misstänker jag. :)
Messiah: Bara du tar dig in i hallen så är det ingen match att få tag i ett gäng lediga sittplatser; i baren sitter ett gäng fritidsfyllon som blir kvar där efter första pausen. Det gäller bara att få dom att avslöja vilka sittplatser dom har!;)
Om det nu stämmer, så verkar de vara en aningen desperata dessa unga herrar. Dra till Malmö, vad kan det vara minst 30 mil, 2 dagar innan viktig match för att kröka. Inte lätt att bo i Jerusalem :)
Tycho: Ok, tack. Det lilla jag har läst så verkar det som det har förekommit en hel del heta känslor. Eller är det massmedialt försök att trissa upp stämningen? I våran semifinalserie saknas nerven, kampen och hettan. Men det beror väl på att FBK-spelarna inte hinner med...
Fysisk hockey: Vi bättre i måndags och Hv bättre i onsdags. Vi var väl närmare att skaka dem senast då Backe hade en bättre dag än Liv i måndags. Tror hemmafördelen går i Timråfrördel ikväll och ger 2-1 i matcher.
Ni får skrika lite extra åt mig ikväll, själv sitter jag på bussen på väg mog Timrå vid den tidpunkten så jag lär nog hålla diverse glädjerus för mig själv i den mån det går :)
En sak som jag tycker är väldigt intressant är hur det har haglat in kritik mot EP under säsongen men nu när han ska ersättas behövs helt plötsligt McDavid för att kunna ersätta han
Krossa Krösa-Maja!!!