Satt nyss och läste om resan förra säsongen.. Fick stryk mot Karlskrona efter förlängning i första matchen...vann andra... Förlorade match 3 och 4... Vann 3 raka och gick upp... Det är en LÅNG serie... ÖDMJUKHET OCH TÅLAMOD!!! Det är signum....det är INTE lätt att spela kval!!!
Synct: Något måste göras i tredje. Vi måste gå ned på folk och Wedin måste få bättre sällskap. Oskarshamn kommer garanterat att spela defensivt i tredje så nu måste vi ha kedjor med spelare som kan passa sig fram genom muren.
Affe_TIK: Tar man verkligen laget 1 vecka från kvalspel för att åka skidor? vilket jävla fiasko om t.e.x Wedin/Larsson ramlat och skadat sig, ja jag vet att risken är liten, men jag tycker det är idiotiskt, alla är knappast proffs på skidor/snowboard, det är inga risker man tar, märkligt val av aktivitet om det stämmer.
20 min ångest kvar ikväll... OM det inte blir förlängning? Eller vi gör en Sverige mot Norge i fotbollen igår... Vi vänder på steken och vinner med 4-3!!!
Sputnik: Förlust med 3-2 är ändå ett fall i rätt riktning. Svedbergs fall är i nedåt riktning. Hela Timrå står och faller, och vi faller i alla fall ner.
FH - avdammad: I år har vi varit allt annat än en lagmaskin, Wedin IK skulle jag hellre kalla det, det är bara han som kan dra den extra gubben och öppna upp i anfallszon.
Sputnik: Jag fattar inte att vi inte har någon struktur i spelet. Jag ser då inga linjer. Vi anfaller en och en och ända fattas det folk bakåt. Var är alla människor?
Såg delar av den häringa platsannonsen på någon sida på neeetet:
"Är du en typ hockeyspelare men inte direkt har vinnarskalle, vill du ha trevligt utan krav på prestation, vi är ett skönt gäng som spelar i högsta serien men vi har väl ... | Läs mer
Fick stryk mot Karlskrona efter förlängning i första matchen...vann andra...
Förlorade match 3 och 4...
Vann 3 raka och gick upp...
Det är en LÅNG serie...
ÖDMJUKHET OCH TÅLAMOD!!!
Det är signum....det är INTE lätt att spela kval!!!