{3405}: facebookrykte. Men talas om företagare/sponsornätverk som samlar ihop folk. Kostar ju en slant. Smidigare än att åka reguljärflyg för du kan ju komma hem på kvällen. Eftersom de lagt matchen 18:30 går inga andra plan från Ronneby efter matchen. Så mitt gäng har bokat hotell efter matchen och flyger tillbaka till Stockholm med morgonplanet på måndag.
El Maco: ryktas om chartrat plan från Midlanda 25/3. Och supporterklubben ordnar buss trots avståndet. Tror det blir fler tallar på läktaren i Karlskrona än det blir skalbaggar i Timrå.
RunarUp: Karlskrona har inte börjar sälja lösbiljetter än i alla fall. Jag har bokat flyg ner och boende för fem pers till match 1 precis. Känn ingen stress ni som inte gjort det...
Är det nån härinne som har koll på hur biljetterna till bortamatcherna kommer att säljas? Kan man köpa biljetter direkt eller kommer försäljningen att gå genom Timrås supporterklubb på nåt sätt?
Sputnik: Såhär mycket bryr sig tydligen en fet legoknekt som M Karlsson om snacket runt sitt lags bravader efter en fråga från reportern:
- Hur går snacket på stan och hur är stämningen i truppen idag? – ”Jag vet ingenting om snacket på stan och har ingen koll alls på hur folk tycker och tänker. Det är inget jag lägger mig i heller”.
Får han sin lön så skiter han i vad supportrar, sponsorer mm. tycker.
Ett sådant scenario och jag skulle få taskiga MoDo-vibbar (-07) och HV-vibbar (-09). 3-2 i matcher och bra lägen att avgöra på hemmaplan, men icke. Såna där upplevelser och minnen har en tendens att etsa sig fast i evigheter.
Det räcker med gliringar om Mattias Karlsson nu! Fokusera på vårat lag och våra fantastiska framgångar istället! Släpp honom, det är flera år sedan han spelade med oss.
Friman SR: Drömscenariot är ju att vi har 3-2 i matcher och har chansen att spela upp oss inför en fanatisk hemmapublik den 4:e April. (Ja alltså jag tar ju 4-0 i matcher också) 😀
Ja, t ex OLW- och Estrellaflaggor borde väl gå att få tag på lite överallt. Liksom skyltar från olika hamburgerkedjor. Samt pizzakartonger som det står ”Extra allt” på. Sedan är det bara att köra järnet.
Söderöver: På tal om Lander. Enorm skillnad när han var tillbaka. Han är inte längre någon vass offensiv spelare men hans styrka på puck gjorde stor skillnad i offensiv zon. Bland annat.