1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614297 inlägg · 6214 ämnen
« · 883489 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season 07/08
aha! Det rör sig alltså om en back. En svensk back... that leeds to? uhm... ja vem då? Lägst odds på bomben är väl ändå Tärnström nu.

Ambroo: Enda backen jag kan tänka mig isåfall är tärnström men ser inte honom som en jättebomb.
Jag tror sebastian erixson blir 9 back men jag hoppas ju såklart på en 1a back då jag tycker backsidan ser lite klen ut,forwardsidan däremot är jag mer än nöjd med om tenkrat skriver på.

AndersN: 13:e forwarden blir av allt att döma Tenkrat och skulle det nu gå i lås till 100% med BOMBEN så blir han vår 9:e back, eller om man så vill, den 1:a... Erixon kommer att få ett A-lagskontrakt, men det betyder inte att han är den nionde om man säger.

Micke Samuelsson? Näe, han gör ju stor succé. Varför vända hem i höjden på karriären?

Fan, det här var riktigt klurigt

Hm... Av Ambroos hemlighetsmakeri rör det sig tydligen om en svensk spelare. För att totalt överskugga Tenkrat krävs det en spelare som har varit etablerad i NHL under längre tid och har ett stort internationellt anseende. Vilka alternativ har vi då?

Z - Nej.
Sundin - Nej.
Foppa - Nej.
Nyllet - Nej.
Holmström - Nej.
Lidström - Nej.
Huselius - Nej.
Ekman - Njäe... Varför skulle han dra till Sverige?
Tärnström - möjligt, men han är ju ingen superbomb. bara "vanlig" bomb
K. Jönsson - tjurar väl på i Rögle
Modin - har ju kontrakt.

Uhm.. vad har vi mer för möjliga svenska "supervärvningar"? Hjälp till här

Ambroo: Återstår att se om jag har fel men jag tror man nöjer sig med 13 forwards och 9 backar.

AndersN: Fel, fel, fel, fel...fel!

Mitt tips är att tenkrat skriver på för timrå om han inte får NHL kontrakt (har säkert redan mer eller mindre gjort det muntligt) sen är truppen spikad.

73Sjöbba: Kan även vara Mikael...

AndersN: Du, jag VET...

AndersN: Tror nog alla vet det nu.

Ambroo: Nä, Ulf fattar du väl!!

Ambroo: Tommy är klar för brynäs sen 5dagar. varför går ledningen i timrå ut o förnekar att det är klart med tenkrat om det är klart?

RTS: Gösta?

Ambroo: Ekman?

timrå_ik: Tommy Sjödin.

Dream Team: kan du inte säga namnet :)!!? skit samma om han inte kommer :/

Talangscouten: Dream Team svarar duktigt han.

Talangscouten: Även jag hörde ett rykte vissla förbi bara för en liten stund sedan. Jag tänker dock inte nämna något namn, av hänsyn till den källa som ligger bakom. Men så mycket kan jag säga att om detta rykte stämmer och om det går i lås så skulle en värving av Petr Tenkrat verkligen kunna liknas vid det "blötkrut" som anges här bredvid.

Gunno blir ju kvar i Schweiz minst en säsong till. (Se länk)

Ambroo:

Vadå, är inte Tenkrat bomben? Tenkrat är ju i klass med Dmitri Starostenko. O då menar jag i positiv anda.

Är "gunno" på väg hem?

Hoppas du kan hålla dina löften...

AndersN: Han ÄR klar, dock är det som sagt NHL som spökar, men jag tror inte vi behöver oroa oss för det då hans VM var medelmåttigt. Vidare så lutar jag mig tillbaka och väntar på den riktiga BOMBEN!

Mycke skitsnack här nu! Jag trodde Tenkrat var klar ifall det inte vart NHL men det är han tydligen inte,men Timrå är nog ett tidigt val för honom ifall han inte får NHL kontrakt.

hsand: Jag tror Urban "husvagnsubbe" Eriksson är på G in!

Spanarn: Det var nog det han menade!.

Sv: Timrå IK behöver en snyggare hemsida
Marcus: Har du hans mailadress isåfall? Eller står den på timrå ik:s hemsida? Du kan la skriva den här eller i min gästbok så får vi se vad som händer :D

hsand:
...på väg in..
...i videobutiken för att hyra "Slapshot"? eller
...till Ängelholm centrum för att storhandla inför Kristi Flygare, bl.a. flintastekar till utegrillen?

hsand: och vem tänkte du lura ? :P

T T: Jag tror Kenny Jönsson är på väg in.

Jensen_12: Skicka ett mejl till Joakim på kansliet om vad du har för ideer. Det är nu under sommaren och hösten som klubben vanligtvis förändrar/uppdaterar hemsidan.

På Tenkratfronten intet nytt...

Vem borde man prata med om man vill att dom ska skaffa en ny hemsida tro?

Sv: Apropå inget
Tvåtallar:

Beror på...kan ha varit partnerbyte :-)

Simmalugnt: Va inte de fyrkant ??

htikare:

P.trekant är det K.huselius brorsa?

Dream Team: ev. han P.trekant då men där är viju inte säkra på att det blir Tik..

Dream Team: ser att ingen ligger/kom på minus sidan iaf det är ju bra :)

Ambroo: Sammanfattningsvis under VM så har de  spelare som har representerat Timrå under innevarande säsong följande stats:

NameGPGAP+/-
Peter Regin 9336 +2
Jonathan Hedström 8325 +5
Fredrik Warg 7235   0
Timo Pärssinen 9202 +1
Anton Strålman 9112 +3

Johan Backlund: 6 GP, 2 SO, 90.70 SVS%

För spelare som ännu inte är TIKare men som ska bli det gick det såhär:

NameGPGAP +/-
Mika Pyörälä 9011  0

Det ska väl vara alla det, eller har jag glömt någon?

Ambroo: första och SISTA pinnen åxo den här tunerigen :/

ÄlskarTIK: Timo gjorde det bra. Han var en av de rappaste i det finska laget tillsammans med Kontiola. Märkligt att dessa var bänkade innan match... En annan sak var att Pyörälä gjorde sin första pinne då han fick en assist på 2-3 målet.

Jensen_12: m jag skulle åxo köpa .. ett lätt sätt att visa vilket lag man håller på .. :) när det är ex mitt på sommaren

timrå_ik: Jag håller med dig! Skulle köpa ett sånt med en gång! Kan ju kosta typ 40 kr eller nåt :D

Rox: Pärssinen är inne och spelar nu

T T: Ser bra ut det här ;o)

Rox: Bänkad. Dessutom är Pyörälä den ende finländare som inte har gjort någon poäng i turneringen...

....vart är Pärssinen??? Har jag missat nåt, eller varför är han inte med i finalen.....

65selander:
Bah..okay då... :-)

TIKbiff: Inte en chans att du bestämmer hemma du är inte ens trea :-))

65selander Paddan:
Yada yada yada..
Här bestämmer jag ;-)

dr-nix: alla klubbar har ju sånna där band (älska-fotboll eller typ älsk-brynäs eller vad det är ... sånna borde vi/timrå shopen ha .. det är JÄVLIGT många barn som gillar sånna ;)

Alla klubbar av någon slags status i Sundsvall/Timrå området har kassa hemsidor, där GIF Sundsvall tar förstapriset.

« · 883489 · »
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Är det fler än jag, som fick lite vibes när Sverige mot alla odds tog sig till fotbolls-VM?
Man så fram emot härliga sommarnätter med pilsner, snacks och goda vänners lag.

Efter 1,5 vänskapsmatch så känner man mer….ska vi kanske lämna över vår VM-plats till ngn annan…..