Hahl Bundy: Nåja. Leksand med allt vad det innebär har inte haft så många rätt under en rad av år. Så om några supportrar skulle ha missbedömt storkina ser jag inte det som speciellt konstigt.
fettsteffe: det är nog driftkostnaden eller något sånt med tanke på att TIK äger E-On arena.
Kolan - lysande värvning. Trodde aldrig vi skulle få honom. Pussy kan ruttna i Färjestad så tar vi deras gamla spelare som är bättre och yngre.
Granath - Jag fattar ingenting. Men hoppas att det blir bra även om jag inte förstår hur.
lungan: precis som jag förstår det ska en kille som Granath säkra hemåt, han är inte värvad alls för att bidra framåt. Där har vi som sagt killar som Erixon, Moe, Karlsson (t.o.m. Styf är hyffsad framåt).
Nej det som saknats i Timrå är stora rejäla defensiva backar.
mattias - 74: Vi kör antagligen på tre backpar och med Granaths påskrift har vi löst en pusselbit i Sundsvalls backbesättning.
Jag begriper fortfarande inte vad man ser/sett i Granath som skulle ge honom en elitserieplats.
mattias - 74: Jag har personligen ingen koll på Granath men han är värvad på grund av att Linknan ser potential i grabben. Sedan har vi en bunt gnällspikar här inne som du märker.
Vi får väl se om han lär sig något i Timrå eller inte.
TACK Timrå IK , jag har aldrig gillat er , men nu steg ni många pinnhål på min rankinglista , TACK .