Kärpet o Frölunda blir det nog svårt att bjuda över för Timrå. Satsa på en annan back Linkan.
Snoop: "Lägger man mer krut på andra" så beror tolkningen på om man har tänkt använda stubin eller inte...
Låt Lellol leva! Mer krut på andra!
fettsteffe: Undrar jag hur mycket närmare Regin är Timrå nu när Karlsson bestämt sig. Han har ett år kvar på sitt kontrakt men å andra sidan finns det andra saker i livet som kan vara minst lika viktig.
Hans brutta flyttade väl hem om jag inte missminner mig. Drömma måste man få göra...
Jag är besviken över att man plockar hit både Sonntag och Granath, det hade gått att hitta betydligt mer spännande talangbackar, men man borde väl inte älta det alltför mkt eftersom vissa här inne som VET hur man bygger ett lag (...) anser att dessa kommer hitta sina roller. Och så länge man fyller ett tomrum i ett lag (vi har flera mindre backar, alltså behöver vi såklart några stoooora...!) så spelar det ju ingen som helst roll att de individuella färdigheterna lämnar allt övrigt att önska. Det spelar inte heller nån roll att man har varit totalt usel i ett lag som redan är flera snäpp sämre.
Mirakel ska ske, jag väntar tålmodigt...