Skelle-matchen var riktigt bra, vi gjorde dem dåliga, Riddervall grym i kassen, kul att ha två målvakter som fungerar. Kan vi få tillbaka/värva center så blir detta kanon framöver.
Jag tycker också att alla moditer ska slå sig för bröstet, finns två saker att vara stolta över, SM-guld och Bjästa.
Han, 20-åringen som blev avstängd, måste vara fel kille, han känns för gammal.
Konstaterar att det är mycket kärleksgnabb här i timråboken just nu :)
Ut med er och stapla sandsäckar vettja. Hör snart hur vågorna skvalpar mot husgrunden!
*slàinte*
Dream Team:
Nej det var inte alls något försök att vara putslustig utan en biblisk kommentar till Greskys försök att se ner på vissa delar av ert sätt att hantera er tillfälliga framgång...
Ambroo:
Haha, ja den där jävla veka rampen i plywood förstörde hela kvällen. Dessutom stal Linkan och Linkan helröret som vi hade med oss ;-)
Icing-Ove: Tog en sväng i gb:n på din favvosida. Du får säga åt kvinnan din att använda sig av små bokstäver nästa gång:
"VARFÖR I HELVETE KAN MAN INTE KOMMA IN MED EN CHEVA VAN? VART AVSPISAD UTAN EN ENDA FÖRKLARING,BARA VIFTA BORT. ÄR JU OCKSÅ AMERIKANARE,JAG ÄR HANDIKAPPAD,MEN DET SKITER VÄL NI I.JÄVLIGT DÅLIG STIL."
Och:
"kolla facebook,där ska jag berätta hur ni gör,mot handikappade,ska sprida galla,fyllde år och hade fixat ngn som kunde köra åt mig,TACK SÅ J-A MKT FÖR EN RUTTEN KVÄLL"
doris böös umeå
Paddan:
Jag är kompis med Timrå Icon, han är bra, jag lovar....
Wayne Gresky:
Jag vill tipsa om Hillbillys Timrå, där går det att diskutera med vanliga Timråbor...
Wayne Gresky: Du är så mycket bättre än dom flesta.
Vad gör du i den här boken ijekligen?
diffe:
Jag vet var din mamma bor eller!?
Skönt att du vet, slipper vi se mer hockey i år!
Bad_Brett: Vad menar du nu? Följ din lillebror, eller vad det nu är till den sten jag snackade om.
Sen tycker jag att du ska passa dig för att slå dig för bröstet som Modolid, men som sagt det är några poäng kvar att spela om. Hur som helst så kommer jag minnas dig,,,,
Sen är ni ett av lagen som kommer vara vår räddningsplanka i år!
Bad_Brett: You got me! =)
Men sanningen är ju att den situation laget befinner sig idag inte går att sätta i paritet med hur det såg ut när hockeyvirtuosen och den sanne "lagspelaren" Petr Vampola fanns med i laget. Men det visste såklart ingen då. Och de flesta, inklusive mig själv, levde nog i övertygelsen att om Vampola skulle lämna truppen så försvann nog allt hopp iom att han var vårt enda offensiva hot.
Med de spelare vi hade i laget då, och den brist på lagspel vi visade upp match efter match, då hade jag också börjat få kvalserieångest kanske där vi är nu, men vi har åtminstone börjat uppträda som ett lag den sista tiden, och det gör att jag ser fortsatt optimistiskt fram emot fortsättningen av den här säsongen.
Dream Team:
Jag var ju givetvis tvugen att kolla upp det hela och måste ge dig cred, för det stämmer faktiskt.
I sökandet hittade jag emellertid en annan kommentar som idag framstår som lite smårolig:
Dream Team | Kommentera | 2011-08-06 16:30 |
Berglund:
Tyvärr har man nog inget val. Jag har ju överlevt en kvalserie med modo, så det finns hopp.
Berglund:
Absolut, julbord och hela köret, värre med det där IKEA vad nu det är. :)
Berglund:
Snyggt! Själv åker jag till Sundsvall och tar in på hotel i helgen!
Redigerad kommentar
Dream Team:
Ni brukar ju själv hyta ut hur dåliga ni är, att ni inte skulle klara av en ks med detta lag? Men det är klart det svider extra att höra de från en modosupporter.
Redigerad kommentar
Bad_Brett: Smakade gympakläderna bra? Inte mycket mat på dom när dom suttit på ett sugrör förstår jag.
Eftersom du redan är här och tänker slå vad igen så förmodar jag att du är hungrig
diffe:
Det är lite gulligt. Ni vinner några matcher mot omotiverade topplag och börjar helt plötsligt på slutspel.
Hur man än vrider och vänder på det är dock Timrå seriens i särklass sämsta lag, åtminstone på pappret och allt annat än sistaplatsen vore en enorm skräll. Givetvis ska Skellefteå slå dem sju dagar i veckan, precis som att Svergie ska slå Vitryssland sju dagar i veckan. Det finns en potentiell räddningsplanka i AIK och Växjö, men det känns väldigt osannolikt.
Detta är inget försök att provocera, utan tvärtom är jag livrädd för att Timrå skulle åka ut. Rivaliteten mellan MoDo och Timrå är ett viktigt inslag i Elitserien. Därför håller jag tummarna för att Timrå reder ut detta.
Wayne Gresky:Jag måtte ha missat nått, men det lilla jag läst så är du här och skapar rektioner, eller?
Vad har du egentligen för vettigt att komma med, vad vill du säga. Är det att Modo är bättre än Timrå?
I dina ögon är dom det, i mina ögon är Timrå bättre, så ta din banjo och kryp ner under den sten du kommer ifrån och låt oss njuta av vinstens sötma från igår.
Kom inte hit självmant, vi kallar dig nästa gång vi vill ha en komentar från dig!
Dream Team:
Samma bok, samma kapitel stämmer väl rätt bra på mig?
Redigerad kommentar