Kerstin_k: Till att börja med grattis till en välförtjänt seger. Sedan över till Wernblom incidenten på slutet där jag håller med om att det är riktigt onödigt och fult. Men Tenkrats pååking är ju inte heller av den finare sorten.
Fantastiskt Bra gjort! Oj oj oj vad man sover gott i natt. Tycker att vi gör en kanonmatch på alla sätt!!!
Just nu känns det urtråkigt att Kokko lämnar! Han går ju från klarhet till klarhet. Ruggugt bra idag och hela senaste tiden! Kampanjdags? Stanna Kokko!!!
El Maco: Kan hålla med dig om det... i båda avseenden. Nånting som inte stämmer i Modo och kanske så att gnället sprider sig och innefattar dom egna också. Verkar ju lite lurt och kanske därför Svartvadet pratar så mycket med domaren... ingen i det egna laget vill prata med honom längre?
I rättvisans namn ska sägas att OM målvaktspajasen faktiskt är skadad så beklagar jag. Men fan trot. Fortfarande roande att inte en enda lagkamrat kollade läget. De är väl också trötta på the drama queens dödsscener.
Kongo: Det är med en dåres envishet jag vägrar ägna mig åt cynism :) Alla chanser att vara glad ska man ta, om det så bara räcker i 5 min så är det värt det.... Finns så mycket man kan vara less över ändå så man behöver varken leta eller förutsätta ondska :)
Söderöver: På tal om Lander. Enorm skillnad när han var tillbaka. Han är inte längre någon vass offensiv spelare men hans styrka på puck gjorde stor skillnad i offensiv zon. Bland annat.
Men en engång grattis till en välförtjänt seger.