« Föregående · 854975 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Slaget om Västernorrland Del 5 Modo-Timrå 14/3-07
Paddan: Det sägs att det är ni som hävt ur er den där frasen några gånger efter segern i lördags. Myspysigt blev det.
Sv: Apropå inget
Per HApps: Hahaha. Det där var tider det. Olle Bladglans med Red Eagles-halsduk och andra attiraljer och Leffe med tryck i blicken och med en renklämma i handen :) Strålande. Ny skärmsläckare.
Vem är det till vänster?
Vem är det till vänster?
Per HApps: Min dotter sa då hon såg bilden att ..."men mamma är det Magnus(Ernie) då han var ung?".....hehehehee
Laken: Är det i ett sånt här läge som Oscar Hedman kliver in och avgör matchen med ett äkta hat-trick i första perioden?
Fan jag tycker att det känns bäst så länge pressen är på dom...
Fan jag tycker att det känns bäst så länge pressen är på dom...
En fråga, vem är det till vänster på bilden? Samt ålder. hehe
www.hockeysnack.com/medlem/Per+HApps/filarkiv.php?showfile=p4260003.jpg
www.hockeysnack.com/medlem/Per+HApps/filarkiv.php?showfile=p4260003.jpg
Per HApps: Äh ;) Hoppas både Justin och Susanne lirar i morgon samt att vi bara går på en center. Det är mysigast så och mer erotiskt på något sätt.
Laken: Japp, segern är klar, vi har inte en chans - MoDo mot semi!
MODO dras med magsjuka och skador i truppen medan vi snart får både Warg och Hahl tillbaka - jo jag tackar jag!
MODO må ha stjärnorna och de största namnen men vi har fighterhjärtat - det gör mig så fantastiskt STOLT!!!
-Gurra-:
Det finns inte en Ö-vikare som jag inte unnar en riktig vinterkräka så här i slutspelstider, hehe
Det finns inte en Ö-vikare som jag inte unnar en riktig vinterkräka så här i slutspelstider, hehe
Ambroo: Risken MODO tog när de lät honom vara med mot Timrå är han han kan ha smittat ned någon av sina lagkamrater.
Skulle inte förvåna mig om någon ytterligare i MODO snart drabbas av magsjuka...
Skulle inte förvåna mig om någon ytterligare i MODO snart drabbas av magsjuka...
Ambroo: Vi bjuder på en klassiker från förr:
Jag kunde inte tro
Nåt sådant skulle hända mig
Men jag har förstått
Att mitt liv har ändrat sig
Susanne, Susanne
Vi ska vi rädda om varann
Du kan ge mig längtan
Som ingen annan kan
Susanne, Susanne
All min oro den försvann
Vill att du förstår det nu Susanne
Jag kunde inte tro
Nåt sådant skulle hända mig
Men jag har förstått
Att mitt liv har ändrat sig
Susanne, Susanne
Vi ska vi rädda om varann
Du kan ge mig längtan
Som ingen annan kan
Susanne, Susanne
All min oro den försvann
Vill att du förstår det nu Susanne
Paddan: Min tanke var att han inte skulle få förstöra något för oss mentalt inför fortsättningen av slutspelet. Känns som om han försökt sätta griller i skallen på Timrå ända sen första matchen.
Winnerborg är inte heller någon utav mina favoriter. Hade hellre sett att Rådbjer fått ansvaret. Men men, vad göra ??
Winnerborg är inte heller någon utav mina favoriter. Hade hellre sett att Rådbjer fått ansvaret. Men men, vad göra ??
Ääh.. upp med hakan Edström. Ni förlorade ju mot ett bättre lag. Du är ju van att hålla på lag som Timrå är bättre än. Därigenom torde du väl vara van att ta förluster..
-Gurra-: Det är ju redan klart att han inte får förstöra något för er. Istället återkommer Winnerborg, av någon outgrundlig anledning.
Sundström Magsjuk, Morrison ljumskskadad, domare som gissar sig igenom matcherna och Fredrik Warg till Modo.
Det måste ju vara en ren fröjd att jobba på aftonbladet ibland.
Jag unnar absolut ingen människa att vara magsjuk, men det är inte utan att man blir lite skadeglad ändå. Med både Sundström och en skadad Morrison ute ur leken så känns läget lite säkrare än det varit hittills.
Att behöva spela en tuff matchserie med en trångsynt huvuddomare som hela tiden verkar gå efter en helt egenproducerad regelbok är aldrig kul. Men det har ju gått hyffsat hittills och han ska INTE få förstöra detta för oss.
Sen att Fredrik Warg skulle ha skrivit ett 3-årskontrakt med Modo under en pågående kvartsfinal i SM-slutspelet i Timråtröjan mot just Modo känns väldigt långsökt tycker jag.
Det måste ju vara en ren fröjd att jobba på aftonbladet ibland.
Jag unnar absolut ingen människa att vara magsjuk, men det är inte utan att man blir lite skadeglad ändå. Med både Sundström och en skadad Morrison ute ur leken så känns läget lite säkrare än det varit hittills.
Att behöva spela en tuff matchserie med en trångsynt huvuddomare som hela tiden verkar gå efter en helt egenproducerad regelbok är aldrig kul. Men det har ju gått hyffsat hittills och han ska INTE få förstöra detta för oss.
Sen att Fredrik Warg skulle ha skrivit ett 3-årskontrakt med Modo under en pågående kvartsfinal i SM-slutspelet i Timråtröjan mot just Modo känns väldigt långsökt tycker jag.
Nu höll jag nästan på att sätta en kycklingfilé i halsen ett tag...
Tur vår Andersson har kontrakt.
"Frölundas ishockeylag har gjort klart med den 23-årige forwarden Johan Andersson inför kommande säsong."
Tur vår Andersson har kontrakt.
"Frölundas ishockeylag har gjort klart med den 23-årige forwarden Johan Andersson inför kommande säsong."
RocknRolf2: Ja för Rosen kan man ju lita på...
Sv: Var är Wargen?
Är jag helt ute och cyklar?
B1 (Anton Strålman) --> ???
B2 Sanny Lindström 07/08
B2 Kimmo Lotvonen 08/09
B4 Petri Kokko 07/08
B5 (Mika Niskanen) --> ???
B6 Per Styf 07/08
B7 (Kalle Koskinen) --> ???
B8 Eric Moe 07/08
B9 (Johan Svedberg) --> Jyri Marttinen?
F1 Timo Pärssinen 07/08
F2 Jonathan Hedström 09/10
F3 Oscar Sundh 07/08
F4 (Peter Nylander) --> Mika Pyörälä?
F5 (Per Hallin) --> Förlänger om inte SSK går upp?
F6 (Mattias Wennerberg) --> Anton Axelsson?
F7 (Magnus Nilsson) --> Fredrik Hynning?
F8 Björn Svensson 07/08
F9 (Robert Carlsson) --> Förlänger ett år?
F10 (Mikko Laine) --> Alexander Larsson?
(Johan Ryno ersätts ej)
C1 Riku Hahl 07/08
C2 (Fredrik Warg, Modo?) -->
C3 Johan Andersson 07/08
C4 Peter Regin 07/08
M1 Johan Backlund 07/08
M2 (Johan Asplund) -->
B1 (Anton Strålman) --> ???
B2 Sanny Lindström 07/08
B2 Kimmo Lotvonen 08/09
B4 Petri Kokko 07/08
B5 (Mika Niskanen) --> ???
B6 Per Styf 07/08
B7 (Kalle Koskinen) --> ???
B8 Eric Moe 07/08
B9 (Johan Svedberg) --> Jyri Marttinen?
F1 Timo Pärssinen 07/08
F2 Jonathan Hedström 09/10
F3 Oscar Sundh 07/08
F4 (Peter Nylander) --> Mika Pyörälä?
F5 (Per Hallin) --> Förlänger om inte SSK går upp?
F6 (Mattias Wennerberg) --> Anton Axelsson?
F7 (Magnus Nilsson) --> Fredrik Hynning?
F8 Björn Svensson 07/08
F9 (Robert Carlsson) --> Förlänger ett år?
F10 (Mikko Laine) --> Alexander Larsson?
(Johan Ryno ersätts ej)
C1 Riku Hahl 07/08
C2 (Fredrik Warg, Modo?) -->
C3 Johan Andersson 07/08
C4 Peter Regin 07/08
M1 Johan Backlund 07/08
M2 (Johan Asplund) -->
mikenomad: Saxat från HL:
Fredag 16 mars, kvartsfinal 6
Timrå-MODO
Brynäs-HV71
Matcherna sänds av CANAL+ och Kanal 9. Matchval görs onsdag kväll.
Fredag 16 mars, kvartsfinal 6
Timrå-MODO
Brynäs-HV71
Matcherna sänds av CANAL+ och Kanal 9. Matchval görs onsdag kväll.
Olle: Jadå, jag kommer givetvis att släppa en liten highlightsfilm, precis som övriga serien "The best of Timrå IK" från matchserien mot Modo. Men den väntar jag med tills att vi är färdiga med Modo.
Frella: Robban har inte haft det särskilt lätt som center. Det är fortfarande något märkligt att tränarna valde just Robban som vikariat åt Hahl. Med tanke på förutsättningarna tycker jag ändå #12 klarat sig helt okej. Men visst, han presterar det bästa hos honom just i BP.
Men trion Robban, Hallin och faktiskt också Nilsson går ganska lätt före Ryno. Hallin var grym igår. Så det där resonemanget förstår jag mig inte på ;)
Men trion Robban, Hallin och faktiskt också Nilsson går ganska lätt före Ryno. Hallin var grym igår. Så det där resonemanget förstår jag mig inte på ;)
Finns det någon som samlar på sig lite highlights och filmer från slutspelet?
Finns ju ögonblick som skulle vara riktigt nice att se igen. Som Sannys mosning på Tommy Wargh igår t ex.
Finns ju ögonblick som skulle vara riktigt nice att se igen. Som Sannys mosning på Tommy Wargh igår t ex.
Frella: Ryno överraskade i går med att både fullfölja tacklingar och ändå hinna hem. Angenäma problem för Kenta.
T T: Går Robban in i något annat än BP i dagsläget? Ska vara istället för Nilsson eller Hallin isf. Ser gärna att Ryno får fortsätta också då han producerar i direkt.
Jo, nog kommer Warg gå till Modo allt. Trist, bara hoppas att han gör en värdig avslutning nu.
Därmed behövs det en ny center till nästa säsong... undra vem det kan bli
Därmed behövs det en ny center till nästa säsong... undra vem det kan bli
Laken: Om Hahl kommer till spel så ligger jag lågt med förväntningarna på honom. Fördelen är att Robban får komma till sin rätt igen.
Ambroo: Är det uteslutet att Hahl spelar redan imorgon?
druiden: Han syftar naturligtvis på Warg, men sen är det väl 99% säkert att Hahl lirar på fre.
Sv: Var är Wargen?
Steffe: Brendl ville ju hem till tjeckien för att ligga på beachen till att börja mede 2 veckor..som enl. hans uttalande också lika gärna kunde bli 2 månader..och där tror jag vi har problemet med Brendl.
Han skjuter som en häst, men verkar minst sagt en aning bekväm när det gäller uthållighets o rörlighetsträning..därför tveksamt om han är nåt för Tik.
Han skjuter som en häst, men verkar minst sagt en aning bekväm när det gäller uthållighets o rörlighetsträning..därför tveksamt om han är nåt för Tik.
Verkligheten slår till och Timrå får storstryk. 9-1.
« Föregående · 854975 · Nästa »