1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590229 inlägg · 6217 ämnen

Spelprogrammet 2005/2006

541947 · » Till forumet

Sv: Spelprogrammet 2005/2006
slashpuppie: Därför att Vi vill glömma den gångna säsongen och Ni vill komma ihåg den gissar jag...;-)
Kommentera

Friman SR: varför e det så bråttom med spelschema? Guldet har ju liksom inte hunnit svalna än jöh...
Kommentera

Frella: Jo, prova de datum som Fet-Ecke skrev in....
Kommentera

tjobba: Inte vet jag, men kanske det bara är jag som är fet i huvet.
TIK hade 2 hemma mot Leksand på schemat som fnns igår!
Torsdag 2005-10-27 och Lördag 2006-01-28.
Kommentera

Knylan: ser nu att dom tagit bort spelprogramet tilfälligt, tur det, för jag såg igår att vi inte hade någon hemmamatch mot Leksand ;-)
Kommentera

mok: Vad jag kan se så är det bara försäsongen hos MoDo och på Swehockey så hittar jag inget ang ES 05/06
Kommentera

Frella: Yes där ser man. Får leta vidare tills man hittar för Frölunda helt enkelt. FÅ se om det blir några trevliga helgresor kommande säsongen då.
Kommentera

mok: Modo har ju publicerat sitt spelschema på deras hemsida så nog bör schemat vara spikat kan man tycka?
Kommentera

Frella: OK låter ruggigt tidigt måste jag säga för det brukar inte vara klart för VM iaf men dom kanske e snabba :) FÅr hålla ögonen öppna. Tack iaf.
Kommentera

mok: Spelschemat för TIKs del var utlagt på timraik.nu idag men är nu borttaget av någon anledning. Lär väl dyka upp snart igen gissar jag.
Kommentera

Frella: Vart finner du spelschamet för kommande säsong? Hade inte för mej det brukade vara klart så här tidigt. Dags att planera in hösten redan nu med andra ord.

Och dessa derby möten du pratar om, samma veva varje år att man dubbelmöter dom på en vecka. Segt o trist!
Kommentera

Knylan: Förutom Tälje och Djurgården har vi lördagsmatcher mot Leksand, Frjstd och Luleå. Till Leksand lär det säkert bli en hop med folk, för alla verkar ju älska att åka dit, så dte är väl bara ställa in sig på att åka ner och riva Ejendals Arena.
Kommentera

Frella: vi möter dif i premiären,och de andra fyra i de fem nästa matcherna, alltså hälften av lagen. Vi får vända på steken och se hur starka vi är när vi mött dessa sarka lag.....
Kommentera

Frella: Lägger även märke till att det inte blir något annandagsderby, lite spännande. Tråkigt på sitt sätt.

Ordet derby har väl aldrig blivit så våldtaget som inom ishockeyn och främst då elitserien.

Två lördagsresor till Tälje förresten, lite snuskigt sådär. En till Stockholm.
Kommentera

Spelprogrammet 2005/2006
Så var då spelprogrammet spikat, TIK får en rätt tuff öppning med matcher mot FBK, HV71 och Frölunda, LHC de första 4 matcherna. Bara att hoppas man får en bra start så man inte kör allt självförtroende i botten direkt då man stångas med dessa potentiella guldkandidater direkt.

En annan fantastisk grej är att från den 17/11 - 28/11 så är det bara matcher inom derbygruppen. På denna tid avverkar man sex möten lagen emellan. Fantastiskt värdelöst upplagt, ska bli otroligt spännande att se samma lag två ggr vardera på två veckor...Yey för derbygrupper/geografiska grupper eller vadfan det nu är.  
Kommentera

541947 · »