30, i agree - visst kan man lacka ur, men det där var väl ändå lite magstarkt. ok, troligtvis var det ironi, men ändå...
det är väl inte konstigt om det blir någon riktig platt-match per år, helt naturligt snarare. faktum är väl att timrå inte gått på någon riktig nit iår, mer än den här då... och, hur man än vrider och vänder på saken så fungerar det inte riktigt så att spelarna sliter ihjäl sig för att vinna en "obetydelselös" match.
all fokus ligger på kvalserien nu, och det märks, skulle man väl kunna säga...
Jimmy mf,l: Skandalöst vart då???? ska vi kriga och dra på oss skador så halva laget är borta i kvalet då dom behövs, är det bättre??? då är det bättre släppa in motståndarna och låta dom ha övertag,,,,,
Kongo: Ska du ut på plan o ge grabbarna stryk nu också.vad f-n är du för j---a supporter.Om du överhuvudtaget har något kunnande vilket jag betvivlar,så välj dina j---a ord...
8-0 och Lövens bortaspöke har tydligen kommit till Timrå i år, 1 seger på ordinarie tid av 25 möjliga. Hoppas dom klubbar ner detta spöke i kvalserien. med en sån här inställning som laget har idag har vi supportrar rätt att vara förbannade.
Salle: Sant... 8-0 nu dessutom... Herregud... 10-0 fick vi stryk med mot Boden borta 94/95 kommer jag ihåg... Det här är riktigt illa... när jag skriver dra iväg så menar jag typ en 14-0 eller nåt... hua, det här är skandalöst även om det inte gäller nåt...
Herregud... Undra vad som händer i matchen egentligen... detta får inte rinna iväg nu så man måste skämmas rejält... Dessutom får vi se till at göra ett mål oxå så vi åtminstone slipper att bli enda laget denna ES som inte kommer upp i tresiffrigt antal gjorda mål...
Jag försöker att hitta ursäkter, men jag hittar inga. jag skulle vilja säga att laget är totalt nedtränat, men det är dom ju inte eftersom dom spelat bra på slutet. Nä, att jumboplatsen i årets elitserie var vägt till Timrå, det bevisar dom nu!