adde_1337: men man ska ju ha pengarna tillbaka. Inte tänkter man betala för att se 2 perioder. Men det borde väl inte vara några problem, bara man mailar tillbaka kvittot.
uhahl: Kan vi komma överens om att sluta att älta den där jävla fjollans namn här inne! Vill jag läsa om honom så kan jag logga in på Northpowers forum!
actionleif: Sanny verkar lycklig... Skulle han skänka en krona till rädda barnen för varje svordom i den där intervjun så skulle de få in nog med deg för att kunna rensa upp bland gatubarnen i Bukarest.
TD: vilken match såg du?... var rätt många som tyckte att Modo-matchen var helt ok, jag klagar inte i varje fall... förutom på effektiviteten men dom spelade helt ok
actionleif: Starkt där också av Regin att missa öppen kasse. Har man nån inbördes tävling månne? I övrigt kan man notera att TIK skjutit hela 3 skott på mål på 14 minuter och det mot ett allsvenskt motstånd...
Jaha, Luleå vidare. Man får väl ändå hålla på norrlandslagen när ens eget lag är ute. Men en sak skaver rejält med just Luleå Hockey. Det är Sveriges enda statligt sponsrade SHL-lag. CSKA Luleå alltså. Huvudsponsorer är två statliga ... | Läs mer