Matchen kommer att flyttas pga händelser utanför vår kontroll. Hoppas det inte ställer till allt för mycket för de inblandade. Matchtid och datum meddelas så snart det är klart.
gud: Ähh, jag skrev i fel tråd så jag kopierar och klistrar in det i dess rätta omgivning istället.
Jag ska ställa upp i supportermatchen. jag har lagt på mig 10 kg muskler sedan sist jag var inloggad (förra julen). Moverare har precis skickat mig en vänansökan, men det blir det sista som han skickar på mig, tro mig. Det är nu eller aldrig och den här gången kan han inte komma undan.
Matchdatum är nu spikat. Matchen blir den 26/12 trots allt, men tiden är ändrad från 17.00 till 13.00. För oss som ska spela innebär det värmning omkring 12.15.
TIKbiff: Brukar väl inte vara jättesnällt runt sargerna, men är ju upp till domaren att avgöra närdet blir för hårt =)
Är man riktigt förbannad kan man göra som Knylan och sätta sig på ryggen på motståndaren och dra en 2-3 cross-checkings i nacken på denna och sedan gå ut och duscha.
Matchen var först uppbokad på icke ordinarie öppettid och vi hade ett halvt löfte från en vaktis om spolning som om det var en vanlig match. Det tilläts inte då kommunen skulle tvingas betala lön och ev. övertid. Därför tvingades vi ändra!
Problem är till för att lösas och det har vi gjort nu, eller hur!
Mats Edström: Nu menar jag inte att skylla förlusterna på domaren, inte alls. Det har känts svårt att ge rättsskiparna skulden för att vi släppt in tio baljor i alla utom en match. Men i den matchen som ni vann efter förlängning kan väl knappast den övertydligt hemmavänliga domaren få godkänt.
Ett tråkigt återbud i matchen är att Rolle Westin tyvärr inte kommer att kunna coacha oss till stordåd. Efter att ha frågat Nubben om alternativ står det klart att den som lotsar oss till första segern blir...Blake Sloan. Så jag hoppas alla i laget kan engelska =)
Frella: Om 20 år, när Blake Sloan är General Manager för Detroit Red Wings, får han om och om igen berätta för fascinerade journalister om sitt första ledaruppdrag.
BobCats Fans - Timrå IK SK 26/12 @ Kattlådan 17.00
Kör hårt!
Supporterlaget 2005
Målvakt
Ubbe
Backar
Björn Freed
Marcus Staaf
Olle Friberg
Jimmy Hamrin
Micke Ludvigsson
Tomas