Nike89: Men dom får man hata;) Skoja bara, tror jag!
Ragge: Och ordningsvakterna i Timrå är väl inga inbitna TIK:are (säkert köpta Bodensfan) och ber dom om ursäkt för vårt uppträdande så håller jag dom inte speciellt högt på en skala 1-10, typ en 2:a skulle jag nog ge dom!
Bästa ramsan jag hörde igår var nog " Bodens IK är Pites farmarlag" Sen går man in och kikar på Ragges profil och vad läser man! Hatar Luleå, njaa måste nog tycka att du är dubbelmoralens mästare ändå!
Nike89 & Ragge: Skulle aldrig falla mig in och skrika hataramsor! Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra det heller för den delen. Och jag hörde ingen hataramsa där jag stod i klacken iaf!
Jo säkert att alla på sidan som vi var placerade på hörde så fel...när till och med ordningsvakterna kommer och ber om ursäkt för klackes utsagor, då vet jag inte om ni skrek Kämp isf Hata....
Ragge:Ja precis....Vissa säger att dom aldrig skrikit Hata men jag själv har hört den här klacken tre gånger och visst har jag hört vissa hata-ramsor....
Jag det kan jag väl hålla med om att det var...men en sak som jag skall säja är att det är ett mycket Patetiskt uppträdande som man möts utav, när det står 7-2 till TIK, så drar den sk. klacken igång den mest löjliga ramsan jag och många med mig i Timrå Isstadion hört på länge....Hata Boden....osv...på vilket sätt hatar ni oss och varför....? Detta skulle jag vilja att ni svara till mig om, för det var det enda som jag kommer att minnas från den resan till eran hall...inte förlusten utan erat kassa uppträdande!
Efter 2 spelade perioder och vi leder med 6-1 mot stackars BODEN!!! "KLASSKILLNAD" var ordet.......! Detta gott folk stärker vårat självförtroende i fortsättningen. Men vad hände med BJÖRKLÖVEN i 2 perioden(0-6)?????? Och tänk om BOFORS kunde stänka in en kvittering mot AIK???? Jag lutar mig sakta tillbaka igen och och inväntar den 3 perioden.....! Jag har redan börjat tänka på matchen mot BOFORS och efter ha upplevt dagens underbara tillställning i ladan så borde nog vårat SJÄLVFÖRTROENDE vara på topp och efter att ha hört Christer Jonasson berätta om Fagermos/"Z"/Hallins rundtur i BODEN försvarszon så förstår man att "LIVET LEKER IGEN" för våra hjältar..! Så allihopa njut utav "DEN STORA PÅSKKNALLEN I LADAN IDAG" Kom igen Timrå kom igen! Lall on Lall on!!!!!!!!
Men dom får man hata;) Skoja bara, tror jag!
Ragge:
Och ordningsvakterna i Timrå är väl inga inbitna TIK:are (säkert köpta Bodensfan) och ber dom om ursäkt för vårt uppträdande så håller jag dom inte speciellt högt på en skala 1-10, typ en 2:a skulle jag nog ge dom!