Dalan: Absolut! Man kan ju gissa sig till att det kanske är Kickan som varit därinne och fläckat ner med tanke på att hon tydligen inte får skriva här på ett tag...;-)
Knylan: Klippt och klistrat från Timrå-forumet på SvenskaFans:
Namn: Guvve » Svara på inlägg Sänt: 2007-01-13 18:06:43 hej timråfans! vad gör ni på läktarn ska ni låta lules tillresta supporters vinna läktarmatcherna på er hemmaplan osså? lyssnar på webradion och lulefans är ju de som hörs! er trumma är totalt överdimensionerad dessutom, usch vad tråkigt alltså! andra sidan är ni klara hahaha, pinsamt värre!
Namn: Guvve » Svara på inlägg Sänt: 2007-01-13 18:09:49 bättre drag nu dock! byt ut trumman för fan, han/hon som trummar kan ju inte hålla takten ens. o trumman låter ju så högt att man inte hör ngt annat, samma problem som saik har. trumman ska hjälpa klacken att hålla takten. inte överrösta sången!
Skarin: Nä det kan jag inte hålla med om, helt patetisk. Men om du menar med småflyt att det kunde varit värre är jag beredd att hålla med. Han gav Luleå en extra pinne. 2-2 var ett okey resultat, Luleå har kvaliter...
Abron: Vi hade ju, hur konstigt det än låter, lite småflyt med honom ikväll. Stundtals. Men. Nej. Han är riktigt dålig. Är det sexigt att vara proffsdomare. Får man mer mat?
Skarin: Måste hålla med, vågar inte använda mitt eget uytryck då jag fått på päls´n här på HS. Men den där mannen som försökte åka skridsko, randig tröja mé röda bindelar på var arm, va fa,,, gjorde han på isen, mer än att ge BORT 1 extra pinne till Luleå ?
actionleif: ju snabbare destobättre.. youtube är en bra sida =).. jag brukar försöka hålla koll efter klackfilmer.. får ju titta på fiulmer när det inte blir så ofta jag åker "hemåt"
Får jag höra eller läsa något mer om att den där Thomas Andersson är sveriges bästa domare så bryter jag ihop. För att uttrycka sig ljummet så är han en stor fjant. Han är helt oduglig. Ikväll var det åt båda håll. Kul på sitt sätt.
Sedan är det synd att vissa av våra backar inte kan skjuta direktskott. Det är sällan vi får se ett direktskottsmål nu för tiden bland backar och forwards. Senast var väl när M. Lind serverade extrasaltat Bregott till Mackan. Typ.
En poäng ska vi vara nöjda över. Trots allt. Synd bara att lapparna fick två. Typ.
Förhoppningsvis kan vi gå på fyra kedjor på tisdag. Ett litet tag i alla fall.
Ja vad ska man säga? Vi vann en pinne idag... Stark att komma tillbaka från 0-2 trots att spelet inte alls klickade, men med minst en femma på skadelistan, idag var det som bekant sju borta, så är det svårt att vara på tårna i match efter match. Skönt iaf att se att Backe är tillbaka på allvar och att Niskanen återigen är bäste back. Framåt så gnuggar Robban och Nyllet på i vanlig ordning och är bäst tillsammans med Warg och alltid lika stabile Andersson.
RocknRolf2: satt och filade på detta inlägg ...åså vart det 2-2 !!! skickar in det ÄNDÅ: NU har jag nu räknat ut att 5-3 linen tillsammans tjänar 875 000:- per månad enligt taxeringskalender 2006. Hade vi haft en som istället tjänat 1 950 000 då hade vi satt pucken. AGERA eller avgå Nubben. GO lördag kväll på er alla Timrå HSnackare. Kul med hockey, kul med HS. Vi tillsammans är som en jäkla skön palett. Frukta inte, vi tar oss till slutspel och sedan.... Furukram PS hur mycket har Laine i månaden RR2 ??
RocknRolf2: Laine är skön. Inte bra på någonting egentligen, men när han får en chans sitter den allt som oftast. Håll emot nu. En pinne ser jag som en seger.