Om du inte kan se ironin i mina inlägg så är det inte mitt problem utan ditt. Sen kan du även lära dig att formulera konstruktiv kritik istället för de personliga påhopp du har skrivit.
Om du har ngn koll på vad du pratar om innan du skriver så slipper du skämma ut dig som du precis gjorde.
Jag är nog en av de personer som är mest fanatiska av Timråsupportrar tillsammans med småland och det gänget som for runt halva sverige under kvalserien förra året(+ ni vet vilka ni är).
Att jag inte kan stava är har i sig ingen betydelse men jag vet inte om din svenska skulle vara perfekt om du har varit ute och festat till kl halv 5 dagen innan.
shanti: bra spel nu i andra perren.Tik har lyft sig och dragit upp tempot.Tydligt att lule inte hinner med för dom börjar grisa med hakningar och små bråk.
Vi är inte säker på att det är småland för det är svårt att se därifrån där vi sitter. men det finns en kille som hoppar och viftar och han har jag inte sett förut.
shanti: Hur vet man att det är SMÅLAND? Någon som står och gråter glädjetårar så det sprutar eller är det någon som röker cigarr och skålar i champagne?
Ganska seg start av matchen. i första paus leder lule med 0-1. Vi tror vi ser signaturen småland i klacken men vi är ej säkra. Bulan var nära att få sig en puck i pannan när han satt i utv båset :). Får se vad som händer i andra perren hoppas tik får mer tryck i anfallszon. Måste spela bättre med sin första femma.