matsby: mmmm...då vet man det.. kapanen måste spela upp sig nu så att han inte håller samma klass som i dom senaste matcherna...för där har han varit värdelös..
DJ Hemp: Vad säger du om en sjyst nacke...under ett uppsatt hår... men där vill inte hyrbilen annonsera...Schyman hade rätt: män är talibaner, iallafall dom som mycket klantigt hanterar reklam. Det vilar nån anda av förrivärlden över hela företeelsen, jag kan inte tänka mej nån annanstans där detta hade passerat opåtalat, men i ishallen gäller tydligen inte vanligt folkvett.
Arslen och pattar är överskattade, vrister är underskattade...
3:a i serien! Älskar mitt Timrå IK... Hoppas på norrlandsderby i kvarten, det borde passa oss bättre än jobbiga HV! Leksand eller SSK bör förvisso också spöas, sett till statistiken...
LennartA: Den här gången kunde jag inte låta bli bara.. Även jag förstog vad som menades. Och visst står det Träningsverket.. undrar hur många av den manliga delen av publiken som skulle svara rätt på den frågan.. :)
Mr Magoo: Aha, du är den som bokstavligt tolkar exakt vad som står, i detta fall "i" ist. för "på". Själv trodde jag mig veta vad som menades, nämligen att reklamen är tryckt på bakdelen av tightsen och inte i den del du nämnde. Om jag inte tar helt fel så står det "Träningsverket" på tröjan framtill (och inte "på" brösten) *ler*. Ha en bra dag och låt oss alla njuta av utsikten!
orion: "Varför står det "Hyrbilen" i stjärten på dom söta Strimmorna... har feminismen nått norr om Birsta?"
Därför att det för det är den i särklass bästa reklamplatsen på arenan för just denna firma. Vilka hyr bilar? Var tittar en karl, oavsett ålder och civilstånd (förutsatt att han är frisk och straight) först på en snygg tjej??
orion: Maskera och maksera vet jag väl inte men jag vet för faktum att laget tränat stenhårt på slutet, även matchdagar. Det har nog också med resultaten här på slutet att göra.
Timrå maskerade slutspelsformen och förlorade taktiskt mo MoDo! Jag går till sängs som en vinnare! Jag har hejat på mitt lag, fast jag gudförbjude hade sittplats! Jag har inte startat nåt krig mot Irak, och jag har inte raderat ett enda inlägg på Timrå IK:s hemsida på hela dan! Jag älskar Timrå IK, och jag låter alla utom rasister och homofober säga vafan dom vill i denna gästbok!
Varför står det "Hyrbilen" i stjärten på dom söta Strimmorna... har feminismen nått norr om Birsta?
Dream Team: Självklart är det så. Det jag menade var att dagarna börjar bli räknade för andra klubbar som vill ha honom nästa år. Om de inte kommer med ett tillräkligt bra kontrakt innan 28 feb så är han vår även nästa år.
ribba9: Som jag skrev, min 7årige son vill ha sällskap framför tvn. Men visst går det att tjuvsova då. Men det blir ingen djupsömn, eftersom man får en fråga var och varannan minut .
orion: Ja, det är ju konstigt att vid denna tid skall måsta var till 100% Hockey relaterat. Det går väll precis lika bra att radera dom i morgon bitti då eller nått sådant om det inte överenstämmer med reglerna. För det gör ju ingen fluga förnär med lite allmänt snack här. Det är du ju så gott om ändå. Så om vi skall snacka får vi väll hiva in lite puck och klubba som utfyllnad om inte moderatorerna kan vara mänsklig och flexiva. För Du och jag på Lunar storm . det stämmer inte ! Sen är det ju alltid kul om det rammlar in komentarer och dyl från andra också. Som när vi snackade Lunde. Du, jag och Mike66.
DJ Hemp: Ja det är bara att hoppas att Eldebrink inte bryter kontrakter inom fem dagar. Därefter är han väl vår även nästa säsong. Tror han kan bryta kontraktet innan den sista februari om han vill.
DJ Hemp: tja fan va timrå speöar dåligt nu fan dom måste ju våga ge igen dom är så tam o skuta mer på mål en o tro att dom är bäst på att finta passa sjut då tror jag timrå skulle bli bättre typ som Färjestad gjorde mot Timrå se dom van med 2-7 vist var kappanen obalans men endå ..... jajaja men hoppas att vi tar hem kvartsfinalen iallafall
Fan, dagens torsk känns ganska onödig då vi uppenbarligen vann skotten med hela 49-23... Å andra sidan blev tredjeplatsen i serien helt klar, så här ska inte klagas! Emotser nu tisdagen och dess ypperligt spännande slutspelslottning, hoppas då att vi slipper ett HV på klar uppgång...!
Tippade TIK utanför slutspelet inför säsongen och nu skrev alltså succé-"Kenta" på för ytterligare några år! Hoppas att "Elde" hänger på...! Trodde på FBK som SM-vinnare även detta år, det tipset kan mycket väl slå in...
Jaja, jag har ju redan en garanterad plats till första bortamatchen så det är lugnt för min del. Tänkte mest på den stora massan, men det ordnar sig säkert!
knaskamilla: Nej, Timrås bortasektion är ingen höjdare heller. Blir förhoppningsvis bättre till nästa säsong...
Ett annat skäl till att inte möta Modo i kvarten är att det sägs att de bara erbjuder 160 platser till bortasupportrar vilket låter lite klent... Vi kan mötas lite senare istället. =)
Er bortasektion är faktiskt också dålig. Jag ser aldrig något när jag står där. För det kan väl inte bero på att jag är för kort? (PS. När jag stått på bortastå i Kempis har jag sett tokbra...)
detta var en tung fölust tror grabbarna tränar hårt nu inför va som komma skall! hoppas det blir bättre till veckan.. så vi får ett bra avslut på denna säsong.. erica
Med all sannolikhet får vi nu MoDo eller Luleå i kvarten, eftersom MoDo har på tisdag LHC hemma ocj det ska väl inte vara nåt större bekymmer medan HV71 har Färjestad borta. Passar ganska lämpligt med antingen Luleå eller MoDo tror jag. HV vill jag absolut inte ha iaf.
Chief: Jag hoppas att vi möter Luleå i kvarten. Vore ganska trevligt tycker jag. Jag vill inte att vi möter Hv i kvarten då rösten innuti mig skriker av rädsla. ;D HiHi..
kapanen måste spela upp sig nu så att han inte håller samma klass som i dom senaste matcherna...för där har han varit värdelös..