Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
mikenomad: Varje respektabel förening har en falang med "rötägg", så är det ju. Sen får man tycka vad man vill om det, men det ligger nog något i det. Finns det en stolthet så brukar det förr eller senare dyka upp ett gäng luffare som ser det som en chans att få svina lite. Till följd av att läktarkulturen blir lite mer levande, faktiskt.
I vårat fall så behövs det folk med någon form av mål och mening med klacken som tynar bort mer och mer. Jag gillar Rätta Virket, men där handlar det mer om att ta över klacken och styra den genom egen ideologi och som får till följd av att klacken tunnats ut ännu mer. Nu såg jag inte mer av gårdagens match än från typ halva andra perioden och framåt, men jag hörde inte klacken en gång. Jag är öppen för allt som kan göra klacken bättre, och då tror jag inte att den familjevänliga vägen är rätt att gå.
Redigerad kommentar
Synd att inte Örebro är kvar i Allsvenskan.
Jag har själv varit på plats när "Nollnitton" brände bengaler i Division 1. Det var en hemsk upplevelse, som tur var klarade sig alla inblandade utan brännskador!
kennas: Nä, det får vi sannerligen hoppas. Det här laget kommer uppvisa väldigt jobbiga lägstanivåer, och låt oss hoppas att gårdagens premiär var av bottenrekordslaget.
Tycker precis som den eminente Mr Hamrin att det är liiiite oroväckande att man kändes så oförberedda. Att det här skulle bli tufft kan knappast ha kommit som en överraskning. Inte heller att man kommer att åka på en och annan överkörning. Det måste man kunna hantera.
Annars tycker jag att det finns embryon till en del sköna upplevelser den här säsongen. Jag är som sagt riktigt jävla sugen på måndagsmatchen mot Almtuna. Hur kommer laget uppträda? Vad är spelarna gjorda av?
Det här laget har en stor potential. Man kan dividera i timmar om hur det är komponerat och om resurserna nyttjats på bästa sätt för att få ut potentialen, men det är meningslöst i nuläget. Nu är vi igång, nu kör vi. Tanken på att få uppleva en resa där man gradvis växer under säsongen, hittar sina roller, mognar och smälter samman som lag...ah. Det vore fan episkt. En första indikation på sannolikheten i ett sådant drömscenario får vi redan på måndag.
Det k a n gå!
sargad:
å sen krossa mora hemma på tors.. nä vänta nu , ödmjukhet var viktigt i den här sporten , eller hur viktor m ?
Friman SR:
Ja om inte annat kunde man ju ha slängt ut idioten som kastade in en tröja !! på isen i tredje perioden . Annars är det ju ingen ide att ha vakter , två solklara regelbrott
Bengaler och föremål på isen
SuperMupster: Matchmässigt kan det bara bli bättre.... Men bengalerna som tändes, det satt folk kring mig som är asmatiker och dom led som bara den. Faaan, hela E:on är ju en jävla trälåda som cocobellona hade kunnat tutta på. Det måste bli ett hårt straff för detta!!! Sen kan man ju undra hur man lyckas smuggla in bengalerna? Försöker man ta in en flaska sprit då torskar man ju, direkt. Sen var ju vakteriet helt tafatt, dom kunde kunde väl för faan slängt nån idiot...
Har man bytt frysanläggningen? Jag hoppas att den går att justera för annars har man allt bitit sig i skitskägget för den var helkass...
FORZA TIK............alltid, alltid.........
BlackBay:
Valkommen till angestserien, glad och slippa den efter 7 sasonger :/
DJ Hemp: efter ikväll känns det så men kan man få igång målskyttet på något vänster (vara mer rejäla i avslutsmomentet är en grej) så kan det funka.
Jag hoppas innerligt att spelare och tränare taggar till och tar denna förlust på helt rätt sätt och kommer igen starkt. För det var inte långt borta att jag gick hem efter andra perioden ska jag helt ärligt erkänna.
Nä hörrni, det här var inte någon klang & jubel - premiär. Den totala laginsatsen får väl betecknas som "tveksam". Timrå hade ingenting, nada, nichts att sätta emot och ägnade sig åt frustrationsutvisningar istället.
Bör bli en del spegeltittningar de närmaste dagarna. Många spelare man hade förväntningar på som inte alls imponerade. Sen måste lagledningen ta tag i disciplinen. Det är illa att uppnå den här frustrationsnivån redan i en premiär, och det är väldigt illa om det inte blir total rättning i ledet till nästa fight.
Jaja. Vi har i a f ett lag osv.
mjo:När det känns tungt så bör man lyssna på en sång.
http://www.youtube.com/watch?v=ok5mk8pTq6o