Timrå-Riga
« Föregående · 1169940 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå-Riga
Kan du tala om för mig vad som menas här.
19 min - skärpning. Abpusējs noraidījums 2+2. Ömsesidigt Förkastande 2 2. Dinamo noraidīts Sprukts; Dynamo vägrade Sprukts
19 min - skärpning. Abpusējs noraidījums 2+2. Ömsesidigt Förkastande 2 2. Dinamo noraidīts Sprukts; Dynamo vägrade Sprukts
swehockeys uppdatering funkar inte på nån av matcherna men de va ju ingen skräll, fan va trött ja bli.
Någon som vet om det finns någon rapportering på nätet swehockey verkar inte ha någon
Andersson: Hmm...
Jag tror att det blir 3-2 till Riga.
Meunier gör ett och Pärssinen slår in en retur på skott från M. Karlsson.
Jag tror att det blir 3-2 till Riga.
Meunier gör ett och Pärssinen slår in en retur på skott från M. Karlsson.
kennas: brukar de spelas på träningsmatcher som inte gåller något . svårt att oddsa en sån match
". Veckan som gått har vi bara kört allmänna träningar "
"Nästa vecka blir det fokus på grunder sen blir det en tuffare vecka när vi är matchlediga."
tuffare vecka, kommer vi ha något lag kvar ;-)
"Nästa vecka blir det fokus på grunder sen blir det en tuffare vecka när vi är matchlediga."
tuffare vecka, kommer vi ha något lag kvar ;-)
Anonymous:
Samtidigt så kan det ju även vara så att ljumskarna får stryk när dom går in på is och börjar pumpa, men ändå.. det är helt sjukt ju
Samtidigt så kan det ju även vara så att ljumskarna får stryk när dom går in på is och börjar pumpa, men ändå.. det är helt sjukt ju
Anonymous:
Vafan sköter de inte sommarträningen?
Så fort de börjar träna så blir de ju skadade....
Vafan sköter de inte sommarträningen?
Så fort de börjar träna så blir de ju skadade....
Abron: Jag förväntar mig att det uppdateras med resultat och kommentarer härinne...;-)
Abron: I mitt fall så har sommarn varit hård och pengarna flödar inte riktigt min väg just nu.. Annars hade jag lätt tagit den sista platsen
Mackelito:
NJa det har vart semester å många väntar nog på SCA-cupen, så kanske inte sugen riktigt kommit i dager hos alla bröder å systrar.
Sommaren verkar ju hänga kvar ett tag till, vilket säkert har en orsak, men det hindrar inte några att ta tillfället i akt å se Dynamo Riga, vilket inte är var dag.
Så folk gör det de prioriterar och det får vi acceptera, jag har valt att fara till Arboga Ishall....
CUAGN...
NJa det har vart semester å många väntar nog på SCA-cupen, så kanske inte sugen riktigt kommit i dager hos alla bröder å systrar.
Sommaren verkar ju hänga kvar ett tag till, vilket säkert har en orsak, men det hindrar inte några att ta tillfället i akt å se Dynamo Riga, vilket inte är var dag.
Så folk gör det de prioriterar och det får vi acceptera, jag har valt att fara till Arboga Ishall....
CUAGN...
Abron: Synd att inte fler vill följa med, förstår inte hur folk tänker, hade jag haft möjlighet hade jag helt klart följt med.
Skarin: Alternativt ge grabbarna från j20 istid (istället som tidigare låta dom få erfarenhet från bänken.....)
« Föregående · 1169940 · Nästa »