Rip Kirby: Någon som vet varför inte Chris Härenstam som alltid brukar kommentera JVM inte gör det i år? Måste vara pga jäv för att hans son står i mål gissar jag.
Saknar honom. Mycket bra kommentator. Bäckman och Loob lite tråkiga.
vonDöbeln: hörde rykten om att Hävelid tagit in firma Karlin/Sundlöv till semifinalen. Sitter på videolänk där uppe på läktaren och coachar Sveriges backar.
Zäta75: För möjligt av juniorerna just nu, vi ligger med för stort avstånd och låter dom få stora ytor. Små Finnarna käkar dessutom upp oss fysiskt för tillfället .
Kerstin_k: hadde inga större förhoppningar där innan om ska vara ärlig. Kändes mycket som en billig utfyllnad Mina största förhoppningar låg ist hos Genborg och Heikkinen. .
Stridhsyxa: En av mina största förhoppningar inför säsongen var Levinsson. Vet egentligen inte varför, hade aldrig hört talas om honom innan.
Men kändes som en bra värvning av rätt karaktär. Kul att han börjar bli lite mer varm i shl-kostymen. Fortsätter han att växa på sig kommer den att sitta som ett smäck.
Siffran vi och många andra klubbar i SHL publicerar är antalet sålda biljetter. Ikväll var det slutsålt även om vädret ställde till det för många så fortsatte vi på inslagen väg att publicera antalet sålda.
Ses på torsdag när vi hyllar våra världsmästare och Kapten Lander.