Smokey: Nedcabbat? Inte dåligt i det bistra vädret som vi haft. I sanning imponerande att fans åker Timrå-Västerås en tisdag med aktuellt tabelläge. Rätta virket gör skäl för sitt namn.
Reidar går 94.87% ur den här kampen... Det är fantastiskt bra!
Berglund måste dom kolla kisset på efter matchen! Där borde man hitta epo och ephedrine och lite fultjack... Det vore logiskt sett till kvällens jobb på isen! Timrå hockey på sin högsta nivå! Stanna bussen och ge honom en muffin från Statoil!
Tydligen inte?! Jaja 3 fetingar i slutspelsjakten!
Bra jobbat på de allra flesta... Hallin olovs och Hult fick inte till något spel ikväll och var direkt usla i sargspelet... Hem och öva rejält nu... Vi behöver en 1a lina som är vassare än våran grovarbetar 3e lina i långa loppet...
Härligt värre!
Nu när jag tänker efter tycker jag att Emil P var riktigt mjuk i duellerna ikväll... Han borde inte gå Hults väg...
Vi hade ett rutinerat klack-pack på plats som direkt utnyttjade tysta partier, tiknärhet och mellopauser med enkla höga TIK-ramsor;)
Plus lite humor som fick nära VIK-publik att garva lite.
Trevliga och med glimten i ögat.
En vakt gillade när jag gick ner från läktaren och slängde ett tuggummi i papperskorgen:
- Det hade aldrig hänt med AIK-klacken, sade han leende.
Taktik! Vi vill ha bar i nästa VIK-möte:)
VIK-klacken körde också en 5 minuter tyst manifestation mot stängd liga.
"Ingen stämning utan spänning"
När vi fattade att dom var EXTRA tysta, då höll även vi käften i fem minuter.
Vi hjälpte Timrå IK till seger och fick TImrå att framstå som ett skönt gäng med många ryggdunkningar på väg hem.
Det räcker långt för en forntida klackräv;)