1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Foton


Foton
Till er som klankar på fotograferingen vill jag rikta en hård och välriktad spark!!

Det är fantastiskt bra att någon vill fota. Om det finns problem bör man som vanligt fråga om man kan hjälpa till istället för att klaga...

Min uppfattning är att digitalkameran som följt med ett tag nu under nästa säsong skall användas flitigt. För bilder till hemsida och annat SK-relaterat bör SK ge viss ersättning och på så sätt kunna styra vad som skall fotas... I framtiden bör SK införskaffa en dylik kamera själva.

Kör på Knylan och resten av hard core fanZ.

« · 90217
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer