Fick en fundering från en arbetskollega ang om TIK08 kommer att samlas någonstans i Stockholm när det är dags för DIF-TIK matchen. Han skulle nämligen åka bil ned till huvudstaden och blev lite sugen att sluta upp med er isf.
Om någon vet någonting så får ni mer än gärna skicka ett litet meddelande till mig här på hockeysnack.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Om någon vet någonting så får ni mer än gärna skicka ett litet meddelande till mig här på hockeysnack.
Kram på er.