1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Franzén

383751 · » Till forumet

Sv: Franzén
Goofen: ja det vore ju en bra idé.... de har lite tid kvar att värva nu så det är bästa att de handlar snabbt.. :)

Sv: Franzén
dr-nix: Jasså,men det är nog en väldigt dyr lirare kan jag tänka mig eftersom han llirat i hannover, är det inte där Åkerblom lirat den nhär säsongen?

Sv: Franzén
dr-nix:
Tror inte AIK har råd att ta hem honom, dom värvade ju en ny back för en vecka sedan, Patrik Hucko,,en tjeck.

Sv: Franzén
det går iaf att läsa om det på ab.se

Sv: Franzén
allan: Hannover, hans kontrakt revs p.g.a. att han missade nån grej där dom skulle skriva autografer (go figure)

Sv: Franzén
Goofen: Vart har han lirat senast då??

Sv: Franzén
allan:

Det MÅSTE till en back! :) Nä det är ett önsketänkande...han har ju inget kontrakt nu för tillfället så...

Sv: Franzén
Goofen: Men om det är önsketänkande måste jag hålla med om att det är ett bra önsketänkande för en back till skulle verkligen behövas!!!

Sv: Franzén
Goofen: Vadå, är franzen, den gamle gnagaren på väg till tik??

Eller är det bara önsketänkande?

Sv: Franzén
Frella:

Skulle tro det....han skulle vi ha nytta av i powerplay också...med sitt skott. Fast det lär väl ska snålas antar jag.....

Sv: Franzén
Goofen: Är han ens återställd från skadan?

Franzén
Värva Franzen genast så att vi får en spelande back åtminstone!

383751 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer