Fredrik "Walle" Wallberg
« Föregående · 82182 Till forumet
Sv: Fredrik "Walle" Wallberg
snabel: Hem till Örebro, väl?
Sv: Fredrik "Walle" Wallberg
Papa Maco:
Nej..han spelade i Örebro denna säsong men nu flyttar han tillbaks till Linköping..
Nej..han spelade i Örebro denna säsong men nu flyttar han tillbaks till Linköping..
Sv: Fredrik "Walle" Wallberg
snabel: Hem för honom är Urrebroue! Den grabben är från Gnällbältets huvudstad. Rent sexuellt, det säkraste stället i Sverige.:Det går aldrig!!!!!
Sv: Fredrik "Walle" Wallberg
där ser man... ja nog är han väl från örebro alltid...! tycker att han borde ha slipat grillorna istället och flyttat till timrå igen... han är bäst...
Länkar:
http://www.mammuth.net
http://www.mammuth.net
« Föregående · 82182
Walle, den coolaste spelaren som spelat i en Timråtröja!