Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
« Föregående · 796945 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Jaha. Det blev ju bara värdelöst. Tråkigt som fan att det är hockeykväll i dag också. Finns det något värre än att bevittna Timrås förlust på hockeykväll?
Håller med föregående talare. Tar vi någon poäng innan uppehållet får vi vara nöjda. Störst chans har vi mot Mora. De är ju, precis som erathoo, säger på dekis.
Håller med föregående talare. Tar vi någon poäng innan uppehållet får vi vara nöjda. Störst chans har vi mot Mora. De är ju, precis som erathoo, säger på dekis.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
erathoo: Hej Mitt namn är Tony Rickardsson.
Jag är inte bitter.
Jag är inte bitter.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
erathoo: Jädrans vad vi skjutit statistiken i sank nu...
sämst på allt - snart minusmål...
18 insläppta på 5 dagar. Det är fan i mig tre mål om dan...hua
sämst på allt - snart minusmål...
18 insläppta på 5 dagar. Det är fan i mig tre mål om dan...hua
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Red-line: 28-28 i skott vi vann mest tekningar fick flest utvisningar.känns som att grabbarna kämpade väl,men tyvärr så är misstagen för många och PP är under all kritik trots att målet kom i PP nä torsk på torsdag och så får vi hoppas på en seger mot Mora på Lördag.
Synd att vår fina statistik är borta endast +3 nu och tyvärr lär den inte va bättre på lördag kväll.
Synd att vår fina statistik är borta endast +3 nu och tyvärr lär den inte va bättre på lördag kväll.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Ambroo:
Jo, jag ser vad du menar, håller egentligen med, men försöker hålla skenet uppe.....tror dock att vi måste få till försvaret igen, och att backlund kommer tillbaka i storform, då kanske det vänder....
Jo, jag ser vad du menar, håller egentligen med, men försöker hålla skenet uppe.....tror dock att vi måste få till försvaret igen, och att backlund kommer tillbaka i storform, då kanske det vänder....
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
erathoo: 3 poäng ska det normalt vara då, men jag är i dagsläget nöjd med en.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
RTS: nä efter jul så med vår tur är det väl efter trettonda jul.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Är det nån som vet om Timo p, Nilsson och Nylander är tillbaka vid jul??
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Kul det här!
Nån som bandat matchen på webbradion, så att man kan höra om den i kväll - Efter att man avnjutit TIK-SAIK ytterliggare en gång
Nån som bandat matchen på webbradion, så att man kan höra om den i kväll - Efter att man avnjutit TIK-SAIK ytterliggare en gång
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
erathoo: Tar vi nån poäng innan uppehålet så får vi vara nöjd.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Hälge:
precis, själva "spetsen" i målgörandet fattas....nåja, det blir nog bättre nästa match
precis, själva "spetsen" i målgörandet fattas....nåja, det blir nog bättre nästa match
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
ernie eagle:
Skärpning nu, det är ju bara Olyckan som grinar oss i ansiktet.
Skärpning nu, det är ju bara Olyckan som grinar oss i ansiktet.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Per HApps: Självförtroendet måste få sig en rejäl knäck, tyvärr känns det som vi förstärker alla andras.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
RTS: Vi har haft våra chanser, men tyvärr så sätter vi inte dem.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
RTS:
Jo, visst spelade vi bra, med själförtroende, go fighting spirit
Jo, visst spelade vi bra, med själförtroende, go fighting spirit
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
RTS:
Jo , men forfarande, försvarsspelet står inte att känna igen.....vi släpper in alldeles för många mål.
Jo , men forfarande, försvarsspelet står inte att känna igen.....vi släpper in alldeles för många mål.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Men allvarligt - Var det inte lika i Luleå??
800 utvisningsminuter första 30 och sedan får vi lite strö när det redan är kört. Plus att det inte ens är fult spel generellt.
Eller minns jag fel?
800 utvisningsminuter första 30 och sedan får vi lite strö när det redan är kört. Plus att det inte ens är fult spel generellt.
Eller minns jag fel?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Per HApps: Man märker ju att utvisningarna fällde oss idag, i tredje har vi ju spelat riktigt bra.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
dr-nix: Kan vi inte ställa Rosa från Ljustorp i båset istället?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
nixXz:
Vad sägs om att kapa skadelistan och signa en ny back, sedan kan Styf och Koskinen dra sticka om vilken som skall avsluta säsongen redan nu.
Vad sägs om att kapa skadelistan och signa en ny back, sedan kan Styf och Koskinen dra sticka om vilken som skall avsluta säsongen redan nu.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lincoln: Jepp imon är det hv71-fbk och även om det blir lika tappar vi serieledningen.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Vad finns det för lösning på detta problem? FAN!! allt så jobbigt nu
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Det är ju fan... Två avgörande målvaktstavlor, en grov markeringsmiss och ett bedrövligt pp. 4-1 i arslet...
« Föregående · 796945 · Nästa »
precxis, trenden törs man inte kolla på, då blir man livrädd - kvalserien nästa.....brrrrrr, nehej...upp med hakan o blicka framåt.....