Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
« Föregående · 1550322 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
Kämparinsastsen idag och mot luleå visar att vi är på rätt väg! Fortsätter vi så här kommer vi fortsätta plocka pinnar
+ 4
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
Taurus:Äsch, nu tycker jag du är lite orättvis faktiskt. Surt som fan att vi lyckas förlora den här matchen, men spelet ser ju faktiskt riktigt bra ut idag. Ett klart fall framåt!
+ 4
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
Andersson:
Mår illa av att se straffarna!! Så jävla dåligt! Man är ljusår från att ta en trea och då har man fan inget i ES att göra. Trött på att lägga ner själ och hjärta på detta skit.
Mår illa av att se straffarna!! Så jävla dåligt! Man är ljusår från att ta en trea och då har man fan inget i ES att göra. Trött på att lägga ner själ och hjärta på detta skit.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
Ja, fast hur ska man kunna förklara att man förlorar en sån här match? Vi har inte vunnit under ordinarie sedan 1958. Frölunda måste ju undra hur fan det gick till att de fick 2 poäng. Men jag håller med: det var ett spelmässigt fall framåt!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
Kattgubben:
Vi hade vunnit i förl. OM inte den skitstöveln tagit ut Jonte!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
Surt.
Pluspoäng: Timrå ser till stora delar ut som ett elitserielag igen. Det kommer att komma fler poäng om de fortsätter så här.
+ 5
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
fuck fuck fuck fuck!
Vi var värda extrapinnen minst.
Bra kämpat Timrå.
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
Men kan ni snälla snälla sluta skjuta.. finta..
Tre straffmål på 12 straffar, samtliga är finter/dragningar. Som vanligt, vafan är problemet med att säga åt grabbarna att ge fan i att skjuta? Dom kan inte! Gunno, han kan få göra som han vill, för han kan.
Redigerad kommentar
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
liston:Hur går nu straffavgörandet? Vilka skyttar borde Timrå sätta in?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
liston: Sedan står de i bakgrunden och luktar på varandras tröjor, vafan? bara jag som såg det?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
lincoln: hur länge ska dessa idiotjävlar få hålla på att avgöra matcher
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
Hoppas dom andra ser varför jocke gör mål.
Senaste tre går han RAKT PÅ MÅL!!!!
Senaste tre går han RAKT PÅ MÅL!!!!
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
Blizzard:Den där mannen har verkligen tagit kontinuerliga steg BAKÅT i utveckligen. Snart är han i Moes sits om det fortsätter....
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
SÄGER JU ATT ERIXON ÄR VÄRDELÖST!!!!
ALLT ÄR ERICONS FEL, ALLT BLEV FEL EFTER DET
ALLT ÄR ERICONS FEL, ALLT BLEV FEL EFTER DET
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
lincoln: Eller rättare sagt, om VF vinner detta är det omöjligt att vinna för detta lag
Och där blir det. 3-2
När börjar Kvalserien sa ni?
Och där blir det. 3-2
När börjar Kvalserien sa ni?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
Kattgubben: Är det empty the tank vi ser nu! Vinst här och vi går för det! Förlust idag så går det helt enkelt inte att vinna matcher...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
Första gången på länge som jag faktiskt är lite nervös och inte bara uppgiven när det är match! Hade nääästan glömt hur det kändes.
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2013-01-15
Pjernut: Jaaaaa !!! Crippe! Av alla var det bästa möjliga målskytt!!!!
+ 2
« Föregående · 1550322 · Nästa »