1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614899 inlägg · 6214 ämnen

GO TIMRÅ GO


Sv: GO TIMRÅ GO
JAAAAAAAAA!! jajajaj

Sv: GO TIMRÅ GO
hur mycket är det kvar av perioden?

Sv: GO TIMRÅ GO
Härligt "Ricke" =)=)=)

Sv: GO TIMRÅ GO

mike66: underbart


Sv: GO TIMRÅ GO
JAAAAAAAAAAAAAA

Sv: GO TIMRÅ GO
matte1: JJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA RIKU HAHL!!!!!!!!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!

OJOJOJ!;)

Sv: GO TIMRÅ GO
JAAAAAAAAAAAAaa!!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
mike66:

ja där satt den 3-1....klart

Sv: GO TIMRÅ GO
Underbart!!! Vilket jubel!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif: kör du med firefox måste du installera en plugin som gör att mediaplayer funkar ..

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Sv: GO TIMRÅ GO
MEN underbart.....

Sv: GO TIMRÅ GO
Bragd-Birger: Vafaen har Nubben med den här matchen att göra? In med pucken!

Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif: vad är det man sägen 115 de gången gillt

Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2: Känns som det...

Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif: haha okej, fungerade för mig

Sv: GO TIMRÅ GO
Men va fan, är det utvisning så är det utvisning. Att vi haft två med oss ska inte avgöra.

Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2: Det spelar ingen roll när vi avgör bara dom trycker in trean snart.

Sv: GO TIMRÅ GO
nixXz: har gjort det 114 ggr..

Sv: GO TIMRÅ GO
Vakna Nubben!1!!

Sv: GO TIMRÅ GO
borde inte modo ta ut målvakten då timrå har så svårt att sätta den i tom bur????

HEHE

Sv: GO TIMRÅ GO
helvete, där skulle man ha avgjort

Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif: Installera om WInplayer

Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif:
Kom hem till mig får du lyssna !

Sv: GO TIMRÅ GO
halvless över att webradion inte vill fungera för mig!!

Sv: GO TIMRÅ GO
Kom igen nu , vräk in pucken !

Sv: GO TIMRÅ GO
Timråå:
vinn teken nu

Sv: GO TIMRÅ GO
Red-line: Nu gjorde dom det iaf. Spel 5 mot 3, 51 sek.

Kämpa Timrå!

Sv: GO TIMRÅ GO
5 mot 3 Nu JÄMARNS...

Sv: GO TIMRÅ GO
30: Meh, nu måste juh bara treah komma dårå.

Sv: GO TIMRÅ GO
OJOJOJ nu måste det vara mål

Sv: GO TIMRÅ GO
Red-line:
nu då.. avgör!

Sv: GO TIMRÅ GO
Red-line: Nu kom den andra...

Sv: GO TIMRÅ GO
Red-line: 5 mot 3 nu då kom igen

Sv: GO TIMRÅ GO
Underbart 5 mot 3

Sv: GO TIMRÅ GO
Jadå 5-3 :D

Sv: GO TIMRÅ GO
Varför är domarna så fega? De tar aldrig två utvisningar.

Sv: GO TIMRÅ GO
30: Håll i kepsen - nu sitter trean!

Sv: GO TIMRÅ GO
Powerplay nudå, kom igen ge oss ett tredje mål..
Jobba Jobba Jobba....

Sv: GO TIMRÅ GO
Men nu så....FORZA TIMRÅ IN MED PUCKEN HEJ HEJ.....

Sv: GO TIMRÅ GO
mike66:

nu kommer trean som en blixt.....

Sv: GO TIMRÅ GO
Nu nu nu kommer den spiken jajaja in med den

Sv: GO TIMRÅ GO
DJ Hemp: PP känns lite bättre nu

Sv: GO TIMRÅ GO
Äntligen pp till Timrå..

Sv: GO TIMRÅ GO
ÄNTLIGEN! PP ;)

IN MED PUCKEN DÅ!

Sv: GO TIMRÅ GO
Äntligen pp

Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif: ok,tackar

Sv: GO TIMRÅ GO
Yes

« · 769247 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer