GO TIMRÅ GO
« Föregående · 777338 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
El Maco: Nej det var nån nära micken som börja skrika det så är nästan säker på hata, men ka ha fel som vanligt .
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Nej, inte hört nått sånt ända jag hörde var "HATA SALO" får väll lyssna lite mer noga så kanske vi kan få reda påvad det är du menar.
Sv: GO TIMRÅ GO
Är det någon som vet vad klacken sjunger iblan jag kan inte riktigt höra men det låter nästan som HAR NI PROBLEM men då jag hörde det en gång när timrå låg i brygga så kan det ju inte vara det
Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2: Det är ju otroligt hur bra får man må gång efter gång
hoppas att det aldrig tar slut
hoppas att det aldrig tar slut
Sv: GO TIMRÅ GO
dr-nix: Nej då är det bättre att vänta någon/några veckor till, onödigt att chansa.. Huvudsaken han är tillbaka till slutspelet hehe.
TIMRÅ IK
TIMRÅ IK
Sv: GO TIMRÅ GO
dr-nix: Ja det har han, iaf vad jag har hört men man kan juh höra fel också. Men eftersom det gick rykten om att han skulle spela redan ikväll så borde han tränat nån vecka nu. Men han känner sig seg i kroppen det som stoppar honom antagligen.
Sv: GO TIMRÅ GO
Salo verkar vara het idag... anledningen är väl att han inte spelat på ett par veckor.
Hur är det med Sanny?
Hur är det med Sanny?
Sv: GO TIMRÅ GO
innekillenskomp: Jadu, säg det glömde bort tiden helt enkelt :/
Kom igen gö ett 2-0 mål nu.
NEJ!!! Att han inte kunde få sätta den då.
Kom igen gö ett 2-0 mål nu.
NEJ!!! Att han inte kunde få sätta den då.
Sv: GO TIMRÅ GO
nectis: hehe....ja det verkar som det, hade vart där jag med om jag inte blivit sjuk.....
Sv: GO TIMRÅ GO
innekillenskomp: Jajjemen, fan vad dött det är här idag.. Alla som brukar sitta här är väll på matchen dom. Lite små fusk
TIMRÅ IK!
TIMRÅ IK!
« Föregående · 777338 · Nästa »