1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Hallen är död , länge leve hallen


Sv: Hallen är död , länge leve hallen
willysson:
förrutom att jag skulle vilja haft ståplats där vi har den nu..fast det är väl ingen som har den på långsidan nu mer

Sv: Hallen är död , länge leve hallen
Per HApps: Det blir inte bättre än så där, kanon anser jag!!!

Sv: Hallen är död , länge leve hallen
En liten försmak från insidan med den "nya" ståplatsläktaren i bakgrunden, västra st.

Sv: Hallen är död , länge leve hallen
Andy Capp: jag tycker att de räcker bra....

Sv: Hallen är död , länge leve hallen
Per HApps: Var finns tallarna på ladan? Är det meningen att vi får nöja oss med de som skymmer bygget???

Sv: Hallen är död , länge leve hallen
Per HApps: Vacker bild det där...:) Nu är det bara riva ut den gamla, vi börjar kliockan 18:00 ikväll. Kommer att bli kul vinter nästa år..:)

Hallen är död , länge leve hallen
Här kommer en bild på hur Timrå Isstadion kommer att kunna se till hösten lagomt till föreningens 75-års jubileum.

Bilden har jag fått från arkitekten på SWECO som även har lovat mig att skicka på mig fler bilder allt eftersom.

Som sagt, det kan bli en väldigt spännande höst den som kommer.

« · 267796
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer