1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Hur ligger vi till i silly season?


Hur ligger vi till i silly season?
Helt OK. Bra förlängningar, lovande nyförvärv och än är vi inte klara.
41% (70)
Dystert. De som lämnat går inte att ersätta.
28% (48)
Katastrof! Det här liknar ingenting! Avgå alla, eller i alla fall de flesta!
20% (34)
Det ser riktigt, riktigt bra ut. Våra ungdomar blommar ut, vi ser redan mycket starkare ut i alla lagdelar och har garanterat en toppback och en supercenter på ingång. I år tar vi guld!
11% (18)

Antal röster: 170 st


« · 1158311
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.