HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
« Föregående · 764161 · Nästa » Till forumet
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Jean1: Det är inte kommentatorns fel att det går dåligt. Sluta att hata nu, vi ska älska! Då vinner vi!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
vadan detta usla humör? Ellerr är de så trötta att de måste ta utvisningar? *hamska tanke*
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
nixXz: du hör ju på bisittarens gnälliga röst hur det ser ut i hans hjärnkontor...
Han skulle behöva snyta sig också!
Han skulle behöva snyta sig också!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
ernie eagle: Dom kanske bara behöver komma hem till rätt sängar...?!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
ernie eagle: Slappna av. Jag säger ju att vi får en pinne. Vi gör en Mora.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Alltså vad är det för idi*ot som snackar i webb radion. att hv spelar bra det är fäör timrå är en man mindre!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
schläbentz: Bara lyfta på hatten och gratulera HV71 till en synnerligen väl genomförd match. Vi orkar helt ebkelt inte mobilisera tillräckligt med kraft i afton heller för att vi skall ha någon poängchans. Därtill drar vi på oss alldeles på tok för mycket utvisningar.
Mårts utskällning och omvaskning i formationerna gjorde tydligen susen hos Jönköpingslaget.
Vi är riktigt sega på rören för tillfället. Uppträder stirrigt och utan någon egentlig idé.
Vi har slut på bensinen i tanken helt enkelt. Nu får vi vända hemåt Medelpad och slicka såren. Träna mjukt denna vecka och låta gubbarna rehabilitera sig med varma bad, motionscykling, löprundor, näringsriktig mat, god sömn och avkoppling. Skingra tankarna lite grand och ladda om batterierna mentalt inför fredagens avresa till Skellefteå.
Då jävlar!
HEJA TIMRÅ!
Mårts utskällning och omvaskning i formationerna gjorde tydligen susen hos Jönköpingslaget.
Vi är riktigt sega på rören för tillfället. Uppträder stirrigt och utan någon egentlig idé.
Vi har slut på bensinen i tanken helt enkelt. Nu får vi vända hemåt Medelpad och slicka såren. Träna mjukt denna vecka och låta gubbarna rehabilitera sig med varma bad, motionscykling, löprundor, näringsriktig mat, god sömn och avkoppling. Skingra tankarna lite grand och ladda om batterierna mentalt inför fredagens avresa till Skellefteå.
Då jävlar!
HEJA TIMRÅ!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Jean1: Det verkar inte vara Backlund som gör bort sig i alla fall...
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Jean1:
Kan det inte vara, för att klara av sudoku måste man kunna räkna lite, det fixar inte TIK i dag..
Kan det inte vara, för att klara av sudoku måste man kunna räkna lite, det fixar inte TIK i dag..
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Bragd-Birger: Någon som sätter emot att vi får en pinne ikväll? Glasklart. Kryss blir det.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Bragd-Birger:
Hoppas Kenta skäller ut dom rejält i paus, OCH vaskar om lite..
Hoppas Kenta skäller ut dom rejält i paus, OCH vaskar om lite..
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
har man varit utvisad i 20 minuter på 2 perioder. kan man inte vinna en match!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
nixXz:
Men å andra sidan så känns det som att fler utvisningar är inte vad
vi behöver nu..
Men å andra sidan så känns det som att fler utvisningar är inte vad
vi behöver nu..
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Är det roliga slut nu?... har verkligheten kommit ikapp oss?...kom igen nu grabbar för fasen... in med några puckar nu!!!!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Nä nu skall Hedström trycka dit någon ordentligt och få igång laget. Oscar sundh kan ta en match i matchen och få igång laget!!! skärpning. visa kämpar glöd nu. Kämpa kämpa timrå!!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Med Langkow i mål borde det räcka med att ösa på med puckar och gå på returer. Det hänger dock på att man lyckas komma in i motståndarzonen. Tips från coachen: dra ner antalet utvisningar med sisådär 97%.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Låt Alex Larsson spela nu.
Det första vi behöver är att få tillbaka Sanny och Kalle. Grymt viktigt.
Det första vi behöver är att få tillbaka Sanny och Kalle. Grymt viktigt.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
RocknRolf2:
Helt jävla otroligt, kan dom inte ens vara rätt antal gubbar på banan, onödiga utvisningar.
Låt Larsson och Nyberg få hoppa in, verkar inte kunna bli värre iaf.
Helt jävla otroligt, kan dom inte ens vara rätt antal gubbar på banan, onödiga utvisningar.
Låt Larsson och Nyberg få hoppa in, verkar inte kunna bli värre iaf.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
JimmyH: Det måste vara något slags rekord, det här med alla box play!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
skall Lankow spika igen mot oss. Och utvisning, lovar det blir 3-0 nu.
jag förstår inte att man inte kan hålla ordning på hur många man man e på
isen!!!
jag förstår inte att man inte kan hålla ordning på hur många man man e på
isen!!!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
så är vi tillbaka till det där med att ha för många spelare på isen.
« Föregående · 764161 · Nästa »