HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
« Föregående · 764327 · Nästa » Till forumet
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Nu hoppas man att TIK inser att matchen är långt från över.. nu gäller det att kämpa..
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
räkna med Timråutvisning nu, ni vet hur domarna är alldeles efter ett lag gör mål i powerplay
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Men dra åt skogen, blev nog en och annan banan i periodvilan tror jag =)
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
kom igen nu Backis håll tätt trampa på nu Kämpa Kämpa
Tryck in trean NU Pärssinen eller Heddan
Tryck in trean NU Pärssinen eller Heddan
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
och powerplay! bra. känns förresten som Sundh har hyfsade chanser att bli årets rookie
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
actionleif: Det är mycket möjligt att han orkar. Jag känner inte hans kropp. Men tycker han sakta men säkert har uppvisat tecken på att en eller två matchers vila skulle göra honom gott.
Tolka mig rätt nu.
Tolka mig rätt nu.
« Föregående · 764327 · Nästa »