HV71 - Timrå IK 2024-02-22
« Föregående · 2657185 · Nästa » Till forumet
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
{469}: Jag hade spelat på HV ikväll. Ska nog fortsätta med att spela på motståndarna. Varenda gång har Timrå vunnit
+ 5
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
mikenomad: 73 p Timrå 69 p Luleå och Leksand med 1 match mindre spelad.
4 raka hemmamatcher kommer nu. Växjöplast, Öreplast, Skellefteå och Oskars. 6p vore godkänt och skulle ta oss ett steg närmare kvartsfinal. Hoppas på 7-9 p
4 raka hemmamatcher kommer nu. Växjöplast, Öreplast, Skellefteå och Oskars. 6p vore godkänt och skulle ta oss ett steg närmare kvartsfinal. Hoppas på 7-9 p
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Alla till sca arena på lördag mot plastsjö
missa inte
pyssel i Anton Landér café med Bubblan 😜
missa inte
pyssel i Anton Landér café med Bubblan 😜
+ 5
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Vi är 6:a oavsett hängmatchens utgång och i höst är det ett smålandslag mindre i SHL. Det blev ju en riktigt bra kväll det här förutom att Öret hade kunnat avgjort på full tid så min lilla spelbong hade gått in
+ 7
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
bar mofftak: Riktigt skönt o vinna när vi inte vinner skotten o inte gör vår bästa match!👍
Men det är vi värda med tanke på de matcher vi dominerade i höstas och ändå inte vann.
Nu kör vi!💪👍🏒
Men det är vi värda med tanke på de matcher vi dominerade i höstas och ändå inte vann.
Nu kör vi!💪👍🏒
+ 10
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Dubbeld: "Dominant" till och med, haha herregud vilken match såg han
+ 8
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Zäta75: Bra Timrå. Bytte faktiskt till er match med 8 minuter kvar. Ni stängde ner Åsa-Nisse totalt, kul med hockey ibland, även vid förlust för oss
+ 8
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Dubbeld: vete fan om HV var så bra. De tar över lite stundtals, men är ganska ofarliga framåt. Dock känns vi rejält skadeskjuta. Skön seger
+ 6
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Skönast i år seger och 6a i ligan Leksand förlora :också bakom oss.
+ 5
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Zäta75: vilken bragdseger av er med 38 backar skadade och dalle som utgick. vi tackar ödmjukast för hjälpen
+ 20
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Herminator: Så skön och orolig viktig seger för Timrå mot ett hemmastarkt HV! Utan skönspel från Timrå. Stabila bakåt trots svag backsida.
Nu är vi med i topp 6 racet inför de 7 sista matcherna. Ge oss en seger på lördag henma också tack
Nu är vi med i topp 6 racet inför de 7 sista matcherna. Ge oss en seger på lördag henma också tack
+ 7
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
"Vi är bättre"
Men gubbe lilla du torskade mot ett lag som knappt har några backar
Men gubbe lilla du torskade mot ett lag som knappt har några backar
+ 18
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Jag är nöjd!
Det här är en match där man gör det bästa av det man har.
Men nu är det fan tufft att vara back i Timrå!
Hejdlöst hårt…
Kämpa på och överlev…
Det här är en match där man gör det bästa av det man har.
Men nu är det fan tufft att vara back i Timrå!
Hejdlöst hårt…
Kämpa på och överlev…
+ 7
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
DJ Hemp: Det var inte snyggt men en kämpainsats! Skönt och oväntat.
+ 6
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Villervalla: Erixon ska spela av detta, kommer han lägga sig som vanligt och mål å det?
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Hatten av för spelet i tredje.
Hade Lander målat på det öppna hade man verkligen gjort allt man kunnat denna tredje period!
Hade Lander målat på det öppna hade man verkligen gjort allt man kunnat denna tredje period!
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Eronens sista byte nu var inte dåligt. Han åkte till och med skridskor och spelade smart.
+ 5
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
BaraTikare: Sa det före matchen, men efter första trodde jag inte det, men han har blivit bättre och bättre ju mer han kommit in i det.
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
bar mofftak: Ni gör det så jävla bra hittills. Det ska fan i mig bli derby nästa år också! Håll ut!
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
neutral: Wedin och Hållander bäst på plan idag. Wedin har verkligen kommit igång nu. Åkte sig till ett bra läge nyss
+ 5
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
BaraTikare: Jo, får ge honom en ursäkt. Vi får byta ut backarna mot centrar, det funkar ju!
+ 2
« Föregående · 2657185 · Nästa »