1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen
« · 2907477 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Rip Kirby: Snyggt uppåkning av Linus som även jobbade fram den

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
roger_sundsvall: Löjlig utvisning…

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
roger_sundsvall: Fasthållning? Haha.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Men domarn??? Billigt

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
EXPLORERSMÅLAND: Snyggt Ronnie!!

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
roger_sundsvall: Riktigt snyggt, kul att Lilja snodde med sig pucken till Sundin.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
MATS SUNDIN!!!

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Linus Eriksson förarbete och Sundins avslut! Liljas pass också klockren

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bobby Hahl: YEEEEEZZZZZ Da'n såt'en iaf Suuuunndiin!!!!!🤣🤣🤣🇱🇸

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bobby Hahl: Smackelibang, 1-1!

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
MADDS SUNNDIN 🏒🎉🥅🎉🎉😎🍾🍾🍾🍾

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bobby Hahl: Pang! Välkommen in i matchen, Sundin! Snyggare än deras. 😎

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
1-1 ett riktigt mål

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Såja Sundin! 1-1

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
JAAAAAAAAAAAAAAA!

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
SÅJAAAAAA

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Manderville: Biljardmål via kroppar, huvuden o rullatorer o allt möjligt… helt sjukt!

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Lite dålig energinivå idag än så länge. Vi är inte riktigt där i närkamperna som vi varit de tre senaste matcherna.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
VI VINN IKVÄLL RABBUSLINGAR 💪💪💪
Låt det rinna lätt ikväll 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Kulltorp: Sådana skitmål gör aldrig vi

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Rico01: Bara Timrå som kan släppa in såna. Konstigt att det inte var i sudden i sista avgörande kvarten...

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Synct: Otroligt, värre än Svartvadets mot oss i slutspelet 😡

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Villervalla: nja.... i fjol hade det varit förlust.... i år KAN vi faktiskt vända en match

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Vilket satans mål...

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Hahahaha, tursammaste målet på länge.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Helt jävla otroligt

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Vilket skitmål i arslet!!!!

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bobby Hahl: Tja där ser man, förlust idag då troligen. 1 - 0 till Hv.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Synct: Där ser man. Det hörde inte jag men så är jag inte musiker heller 😅

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
INTE Laksola!!!!!
Skona oss!

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Synct: Jupp, hatar skiten....

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Nu visar vi HV att vi har bästa tränaren, nu spelar vi för Samuelsson idag.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Rip Kirby: Är tveksam om det ens är en sångare, låter jävligt mycket AI.

Lyssnade på andra versionen nu, AI.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Öndulat: Håller med. Inte alls sådär pajig som hockeylåtar gärna kan bli annars

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bobby Hahl: Sångaren (Leffe) har en riktigt bra röst. Budskapet framgår, om än lite knepigt val av text. Helt okej om du frågar mig men inget jag sjunger mig hes till.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Bobby Hahl: Tycker fortfarande att Calling Karmas låt är en av dom bästa moderna timrå-låtarna som gjorts.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Hittade en ny release låt om Timrå IK.
Helt värdelös var den inte. Finns tydligen i 2 versioner.
open.spotify.com/album/0lHT8vAm1UZc7tM7yeetIe?si=ICkB98O8SXWuqhFhAcQJ3A

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Patrick Polly: med flera.

Jag har i alla fall två DIF-TIK-sitt-biljetter som tråkigt nog nu inte kommer att kunna användas av två TIK-fans:(
Sektion A11.
Dessa överlåter jag gärna till två TIK-are. Mot inköpspris. Early bird 145 SEK/st.
Hör av er med PM om intresse finnes.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
JonteD: snart gubbar görs ett stort undantag; ikväll är jag ett hängivet timråfan om ni lyckas göra mos av blommans HV71.

Stort lycka till!

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Rip Kirby: Lilla farbrorn har spikat Timrå på powerplay ikväll!!! En superjinx men ja spikade ÖIK igår o de funkade!!🇱🇸🇱🇸🤣

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
KniveN: Inte alls viktigt att leta fel . Prio 1 är seger idag , prio 2 att det ser snyggt ut och prio 3 att våra ledande spelare kan producera

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Andersson: varför skulle det vara underbetyg? Är det så viktigt att hitta något att klaga på?
Att det kommer upp i flödet på FB borde vara viktigare för marginalåskådaren som inte har koll på att det är match och blir påmind.

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Ingen idé att plocka fram tombolan. 3p ska bärgas hem. Tror dock HV71 kan vara luriga, brukar bli jämna matcher målmässigt

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Andersson: Grundregel 1A: Man ändrar aldrig ett vinnande lag (om inga skador finns att ta hänsyn till).

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Laguppställningen är snabbare uppe på facebook än hemsidan , underbetyg . Aja liknande som sist JJ fortsätter i mål

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
JonteD: fem plus

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Zäta75: Ikväll e nya tröjan på den e skitsnygg på Lilla farbrorn!!!🤣🤣🇱🇸🇱🇸
Uppladdat:

500x0-img20250925160506933.jpg


Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Söderöver: skillnaden är enorm..... Inget tvivel vilken som är snyggast och mest stilren.
Uppladdat:

500x0-20250918162315.jpg


Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
PANIK!

Jag och barnen (2st) skulle gå på DIF-Timrå på lördag, tänkte vi. Men det ser ut som biljetterna redan är slutsålda på AXS siten. =( Är det någon som har tips på hur man kan få tag på biljetter?

Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Knylan: Drill, baby drill!

« · 2907477 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer