Habba ! Varför inte starta den tråden, sitter på X2000 med sydlig kurs och funderar över nästa match. Vad talar för att det inte blir 3 point´s ? Möjligen nyheten om en ny burväktare, som jag då inte har pejl på. Kanske kan VF`försvar få lite trygghet med en ny goli, men jag tvivlar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Varför inte starta den tråden, sitter på X2000 med sydlig kurs och funderar över nästa match.
Vad talar för att det inte blir 3 point´s ? Möjligen nyheten om en ny burväktare, som jag då inte har pejl på. Kanske kan VF`försvar få lite trygghet med en ny goli, men jag tvivlar.
Looking forward to 3 new points tomorrow.......